شناسه خبر: ۴۰۱۱
لینک کوتاه کپی شد

کوچک ترین دوربین | دوربین عکاسی | ریزترین دوربین عکاسی

کوچک ترین دوربین عکاسی دنیا که به سختی دیده می شود!

کوچک ترین دوربین عکاسی دنیا را در ادامه می بینید که خودش به سختی قابل مشاهده است.

کوچک ترین دوربین عکاسی

پر بازدید

ترینی‌ها :

کوچک ترین دوربین عکاسی دنیا در گینس ثبت شده است. کوچک ترین دوربین عکاسی بر اساس گزارش ها به تولید انبوه رسیده و در دسترس علاقمندان قرار گرفته است. در ادامه کوچک ترین دوربین عکاسی دنیا را ببینید.

دوربین Omnivision OVM6948، ۱۲۰ درجه دامنه دید دارد و دامنه فوکوس آن از ۳ تا ۳۰ میلی‌متر متغیرست. درضمن این دوربین می‌تواند در هر ثانیه تا ۳۰ فریم عکسبرداری کند. کوچکترین دوربین عکاسی دنیا که توانسته رکورد گینس را به نام خود ثبت کند، به تولید انبوه رسیده و در دسترس علاقه‌مندان است.

به گزارش odditycentral، کوچکترین دوربین دنیا با نام Omnivision OVM6948، ابعادی به اندازه فقط ۰/۶۵ × ۰/۶۵×۱/۱۵۸ میلی‌متر دارد. این دوربین مبتنی بر حسگری بسیار ریز است که کوچکترین حسگر تصویری دنیا به حساب می‌آید.

کوچک ترین دوربین عکاسی

قرار است این دوربین روی ابزارهای پزشکی مختلف تعبیه شده و برای درمان‌های پزشکی وارد باریک‌ترین رگ‌های خونی بدن شود. از این دوربین می‌توان برای تشخیص و درمان بیماری‌های مربوط به دستگاه عصبی، چشم‌ها، گوش و حلق و بینی، قلب، ستون فقرات، اورولوژی و بیماری‌های زنان استفاده کرد.

کشف اولین کامپیوتر جهان با قدمت ۲۰۰۰ سال + تصاویر

کوچک ترین دوربین عکاسی

تصاویری که این دوربین عکاسی آماده می‌کند، برخلاف جثه‌اش، بسیار بزرگ و با رزولوشن بالای ۴۰ هزار پیکسلی است و می‌تواند از حساس‌ترین نقاط درون بدن، تصاویری واضح و عالی تهیه کند. درضمن این دوربین تنها تراشه با قابلیت قرار گرفتن روی نوک شلنگ ابزارهای تشخیصی پزشکی است که نور هم تولید می‌کند.

دوربین Omnivision OVM6948، ۱۲۰ درجه دامنه دید دارد و دامنه فوکوس آن از ۳ تا ۳۰ میلی‌متر متغیرست. درضمن این دوربین می‌تواند در هر ثانیه تا ۳۰ فریم عکسبرداری کند. اکنون این دوربین عکاسی رکورددار، در دسترس هر کسی که خواهان آن است قرار خواهد گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد