شناسه خبر: ۳۹۹۹
لینک کوتاه کپی شد

لوکس ترین خانه ماشین دنیا | مجهزترین خانه متحرک | لوکس ترین اتوبوس دنیا

لوکس ترین خانه متحرک جهان که هوش از سرتان می‌ برد! + تصاویر

ماشینی که در ادامه می بینید یک قصر دو طبقه متحرک است که به عنوان لوکس ترین خانه متحرک جهان هم معرفی شده است.

لوکس ترین خانه متحرک جهان

پر بازدید

ترینی‌ها :

شرکت مارکی موبیل یک خودرو بنام المنتال پالاتزو طراحی کرده که به لوکس ترین خانه متحرک جهان معروف شده است. این ماشین با طراحی منحصر بفرد خود در واقع یک قصر دو طبقه است. لوکس ترین خانه متحرک جهان ترکیبی از ماشین، هواپیما و کشتی است. در ادامه تصاویر لوکس ترین خانه متحرک جهان و گران ترین اتوبوس دنیا را ببینید و در مورد آن اطلاعات بیشتری کسب کنید.

ماشین EleMMent Palazzo (المنتال پالازو) یک قصر دو طبقه متحرکه که به عنوان لوکس‌ترین خونه متحرک دنیا توسط شرکت مارکی موبیل به بازار عرضه شده و عناصر مختلف از ماشین‌های اسپورت، هواپیماها و کشتی‌ها را در یک وسیله تفریحی واحد با هم جمع کرده است!

لوکس ترین خانه متحرک جهان

فیبر کربن به کار رفته در ساخت این ماشین، وزنش را بسیار کاهش داده و طراحی مدرن آن هم از ماشین‌های مسابقه الهام گرفته شده است! شیشه جلوی ماشین با طراحی خاصی که دارد یک دید پانوراما از محیط اطراف را برای راننده فراهم می‌کند!

لوکس ترین خانه متحرک جهان

روی سقف ماشین امکان ایجاد یک نوع عرشه وجود دارد که وقتی بر روی مبلمان آن بنشینید، یک دید تمام‌نما و مسلط نسبت به محیط اطراف دارید! قیمت این خودرو وابسته به تجهیزات داخلی آن بین 2 تا 4 میلیون دلار تخمین زده شده است.

لوکس ترین خانه متحرک جهان

تمام ماشین به صورت مبله و با تمام امکانات رفاهی است  و تخت خواب های این خودرو توسط شرکتی ساخته شده که تخت خواب های سلطنتی بریتانیا را می ساخته است.

لوکس ترین خانه متحرک جهان

لوکس ترین خانه متحرک جهان

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان