شناسه خبر: ۳۸۰۳
لینک کوتاه کپی شد

هوش مصنوعی | معرفی ابزار هوش مصنوعی | تشخیص کالای اصل از تقلبی

تشخیص کالای اصلی از تقلبی با کمک هوش مصنوعی

این روزها هوش مصنوعی در خیلی از کسب و کار ها نفوذ کرده و اینبار به کمک برندها و کسب و کارها آمده تا از جعلی و تقلبی بودن کالاها محافظت کند.

هوش مصنوعی

پر بازدید

ترینی‌ها :

شناسایی اجناس اصل از تقلبی چالش بسیار مهمی برای همه دنیا و برندهای مختلف است. حالا هوش مصنوعی این مشکل را برطرف کرده و به کمک کسب و کارها آمده است. گروهی از محققان به کمک هوش مصنوعی توانستند ابزاری طراحی کنند تا بتواند کالای اصل از تقلبی را تشخیص دهد. همراه ما باشید تا در مورد این ابزار جدید هوش مصنوعی بیشتر بدانید.

چطور میتوان با کمک هوش مصنوعی کالای اصل را از تقلبی تشخیص داد؟

امروزه تولید مدل های تقلبی کالاهای مشهور و پرطرفدار به چالشی جدی مبدل شده و بررسی ها نشان می دهد ۷ درصد از تجارت جهان مربوط به کالاهای تقلبی است. در حال حاضر روش های مختلفی برای شناسایی کالاهای تقلبی وجود دارد، اما اکثر این روش ها مستلزم دستکاری کالاهای مشکوک و آسیب زدن به آنهاست.

الگوریتم هوش مصنوعی مذکور دارای یک پایگاه داده متشکل از بیش از سه میلیون تصویر از مواد مختلف مانند پارچه، چرم، قرص، مواد الکترونیکی، اسباب بازی، کفش و غیره است و دقت آن ۹۸ درصد اعلام شده است.

وب سایت «Entrupy» راه حل های مقیاس کالاهای اصلی از تقلبی رو به کمک هوش مصنوعی فراهم کرده است. این سایت از کسب و کارها، خریداران و فروشندگان در برابر معامله های ناخواسته در مورد کالاهای تقلبی و جعلی محافظت می کند. در حال حاضر این قابلیت برای برند chanel، Burberry و Louis Vuitton فعال است و حدود 99.1 درصد دقت دارد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد