شناسه خبر: ۳۴۲۶
لینک کوتاه کپی شد

هدفون | بهترین هدفون ها | هدفون های مناسب باشگاه

محبوب ترین هدفون ها برای باشگاه و شنا، از ارزان ترین تا گران ترین!

اگه برای باشگاه و یا ورزش کردن نیاز به یک هدفون عالی داری که کیفیت صدای خوبی هم داشته باشه همراه ما باش تا مناسب ترین هدفون ها رو بهت معرفی کنیم.

هدفون

پر بازدید

ترینی‌ها :

موسیقی به خصوص در حین ورزش برای القا حس هیجان حین ورزش لازم و ضروریه. بنابراین داشتن هدفون مناسب برای باشگاه یکی از مواردی است که به خصوص ورزشکاران حرفه ای لازمه توجه بیشتری بهش داشته باشن. داشتن یک هدفون ورزشی عالی می‌تونه باعث انفجار انرژی ورزشکار بشه. هدفون‌ های ورزشی دقیقا همون چیزیه که دستیابی به چنین شرایطی را برای هر فرد بهتر فراهم می‌کنند.

بهترین هدفون‌ های ورزشی موجود در بازار ایران

هدفون‌ های ورزشی به‌ دلیل ماهیت کاربرد خود عموماً بی‌ سیم هستند تا در فعالیت‌ های ورزشی دست‌ و پاگیر نباشند و کار با آن‌ها راحت‌ تر باشد. بنابراین، اولین نکته بی‌ سیم بودن آن است. هدفون‌ های ورزشی متنوعی با فرم‌ فاکتور روی گوش و درون گوش برای ورزشکاران عرضه شده؛ اما در حالت کلی، ترجیح اکثر افراد نمونه‌ های درون‌ گوش است. در واقع، این دسته از محصولات با توجه به زبان طراحی خود حتی در سنگین‌ ترین حرکات ورزشی نیز از گوش خارج نمی‌شوند و به‌ صورت کلی در مقایسه‌ با ‌همتایان بزرگ‌تر دور گوشی بیشتر پیشنهاد می‌شوند.

از دیگر ویژگی‌ های هدفون‌ های ورزشی مناسب باشگاه می‌توان به مقاومت در برابر پاشش آب (ورزش در باران) و تعریق اشاره کرد تا در برابر عوامل خارجی دچار خوردگی و خرابی نشوند و بادوام باشند. حتی، نمونه‌ هایی نیز طراحی شده‌ اند که با بدنه‌ ای یکپارچه و اخذ گواهی IPXX مناسب شناگران و ورزش‌های آبی باشند.

کیو سی وای T13

کیو سی وای T13

  • حدود ۶۰۰ هزار تومان
  • عمر باتری حدود ۸ ساعت

یکی از هندزفری‌های بی‌سیم پرفروش و مقرون‌به‌صرفه بازار ایران، کیو سی وای T13 نام دارد که می‌توان با ارفاق آن را در بین بهترین هدفون‌های ورزشی نیز قرار داد؛ البته، قطعاً نوع طراحی آن به‌گونه‌ای نیست که مناسب شنا یا ورزش‌های سنگین باشد. با‌این‌حال، گواهی IPX4 هندزفری کیو سی وای نشان می‌دهد این هندزفری در مقابل رطوبت و گردوغبار مقاومت قابل قبولی دارد. سیستم حذف نویز کیو سی وای به ENC محدود می‌شود که در کنار میکروفون فعالیت می‌کند تا صدای شفاف‌تری مخابره شود.

شارژدهی ایربادها در حالت پخش صدا به ۸ ساعت و در حالت مکالمه به ۵ ساعت می‌رسد و می‌توان امید داشت که با محفظه شارژ تا ۳۰ ساعت شارژدهی دریافت کنیم. زمان مورد نیاز برای شارژ کامل این لوازم جانبی به ۳ ساعت می‌رسد.

باسئوس Encok W3

باسئوس Encok W3

  • حدود ۱ میلیون تومان
  • عمر باتری حدود ۴ ساعت

هدفون باسئوس ENCOK W3 با درایورهای ۱۰ میلی‌متری حجم و کیفیت صدای قابل قبولی در کلاس رقابتی خود ارائه می‌کند. در این بازه قیمتی نمی‌توان انتظار وجود فناوری ANC را داشت؛ اما به‌ هر حال قابلیت حذف نویز غیرفعال تاحدودی کارآمد ظاهر می‌شود. علاوه‌براین، گواهی IP55 آن باعث می‌شود در برابر پاشش آب و گرد و غبار مقاومت خوبی داشته باشد.

شارژدهی هندزفری باسئوس Encok W3 در حالت پخش صدا به بین ۴ تا ۵ ساعت می‌رسد و محفظه شارژ می‌تواند شارژدهی را تا ۱۸ ساعت افزایش دهد.

می خوای پلی استیشن بخری اما نمی دونی کدوم مناسبه؟ | بررسی ویژگی های چند مدل پی اس

وان مور Vi React

وان مور Vi React

  • حدود ۱ میلیون تومان
  • عمر باتری حدود ۵ ساعت

وان مور Vi React با وزن سبک و کیفیت صدای نسبتاً خوب می‌تواند برای انجام فعالیت‌های ورزشی سبک مورد استفاده قرار بگیرد. در زمینه حذف نویز متأسفانه نه ANC در این محصول تعبیه شده است و نه امکان کاهش نویز در میکروفون ارائه می‌شود.

با‌ این‌ حال، طراحی یکپارچه آن سبب شده است که گواهی IPX6 دریافت کند و در برابر قطرات آب مقاوم باشد. شارژ دهی هندزفری وان مور Vi React در حالت پخش صدا و مکالمه به ۵ ساعت می‌رسد، زیرا نبود سیستم کاهش و حذف نویز باعث می‌شود تفاوتی در مصرف انرژی ایجاد نشود.

هدفون JLab Go Air Pop

هدفون JLab Go Air Pop

  • حدود ۲ میلیون
  • عمر باتری حدود ۹ ساعت

هدفون JLab Go Air Pop با اتصال تمام‌ بی‌سیم در دسته هندزفری‌ های بلوتوثی ارزان قرار می‌گیرد که ارزان بودن آن با حذف برخی قابلیت‌ها ممکن شده است. برای مثال، این ایربادها امکان ANC ندارند؛ اما در مقابل پریست‌های EQ ارائه می‌کنند. همچنین، طراحی ایربادها ثبات کافی برای قرارگیری در گوش حین ورزش و انجام حرکات سبک را فراهم می‌کند؛ اما در انجام حرکات سریع ورزشی اغلب از گوش خارج می‌شوند.

دکمه‌های کنترل آهنگ برای ردکردن، افزایش یا کاهش صدا روی بدنه هدفون JLab Go Air Pop تعبیه شده است تا بدون نیاز به خارج‌ کردن گوشی از جیب بتوانید پخش موسیقی را مدیریت کنید. همچنین، گواهی IPX4 خاطر شما را دربرابر پاشش آب و رطوبت عرق آسوده می‌کند. شارژدهی ایربادهای این مدل از هدفون جی‌لب در پخش مداوم به ۹ ساعت می‌رسد که با تکیه بر کیس شارژ می‌توان این مدت را به ۳۶ ساعت رساند.

هدفون انکر SoundCore Life A1

هدفون انکر SoundCore Life A1

  • حدود ۲٫۶ میلیون تومان
  • عمر باتری حدود ۵ ساعت

هدفون انکر SoundCore Life A1 در این محدوده قیمتی فوق‌العاده به‌حساب می‌آید. هندزفری با طراحی یکپارچه و گواهی IPX7 و اتصال با ثبات و از همه مهم‌تر به‌عنوان هدفون مخصوص ورزش راحت و ایمن در گوش قرار می‌گیرد؛ اما، اگر انتظار دارید در مکالمه عملکرد خوبی داشته باشد باید گفت خیلی نمی‌توان روی آن حساب باز کرد.

هدفون انکر SoundCore Life A1 فقط از کدک‌های AAC و SBC پشتیبانی می‌کند که این مسئله نیز می‌تواند علت توجیه قیمت پایین آن نسبت‌ به سایر رقبا در این سطح طراحی باشد. با‌این‌حال، اگر عاشق Bass موسیقی هستید قطعاً با این هندزفری حین ورزش از تمرینات خود لذت بیشتری می‌برید. شارژدهی باتری ایربادهای انکر SoundCore Life A1 به ۸٫۵ ساعت می‌رسد و این زمان با کمک کیس هندزفری به ۳۵ ساعت خواهد رسید. زمان مورد نیاز برای شارژ کامل دستگاه ۲ ساعت اندازه‌گیری شده است.

انکر Soundcore Sport X10 A3961

انکر Soundcore Sport X10 A3961

  • حدود ۴ میلیون تومان
  • عمر باتری حدود ۸ ساعت

هندزفری بی‌سیم انکر Soundcore Sport X10 A3961 همان‌طور که از نامش می‌توان حدس زد با هدف تأمین نیاز مشتریان هدفون‌های ورزشی روانه بازار شده است. این محصول با درایورهای ۱۰ میلی‌متری حجم صدای خوبی ارائه می‌کند؛ اما، متأسفانه ویژگی ANC عملکرد خوبی ندارد و باعث می‌شود که نتواند نظر بسیاری از کاربران را جلب کند.

هدفون انکر Soundcore Sport X10 A3961 همچنین، به دلیل طراحی یکپارچه‌ای که دارد گواهی IPX7 دریافت کرده است و فناوری SweatGuard نیز دارد که باعث می‌شود تا ۳۰ دقیقه در عمق یک متری آب دوام بیاورد. طراحی قلاب‌های گوشی نیز به‌گونه‌ای است که کمترین فشار را به گوش می‌آورد. اما، در هر صورت افرادی که عینک طبی دارند در استفاده از این مدل هندزفری‌ها قطعاً دچار مشکل خواهند شد. علاوه‌براین، شارژدهی این هدفون به ۸ ساعت می‌رسد که با کمک محفظه شارژ می‌توان تا ۳۲ ساعت روی آن حساب کرد.

هدفون اسکال کندی Indy ANC

هدفون اسکال کندی Indy ANC

  • حدود ۶ میلیون تومان
  • عمر باتری حدود ۵ ساعت

هدفون اسکال کندی Indy ANC دیگر هدفون ورزشی مناسب باشگاه و انجام حرکات سبک است. وجود ANC در این ایرباد به‌خوبی صداهای محیطی مثل موتور اتوبوس یا هواپیما را مسدود می‌کند و برای بهره‌مندی از بهترین کیفیت حیق پخش موسیقی می‌توانید از پریست‌های موجود در برنامه Skullcandy کمک بگیرید. گواهی IPX4 نشان می‌دهد که طراحی یکپارچه دربرابر پاشش آب و عرق مقاومت دارد.

شارژدهی اسکال کندی Indy ANC در هربار شارژ کامل به کمی بیشتر از ۵ ساعت می‌رسد و با اتکا به کیس هندزفری می‌توان انتظار شارژدهی ۲۰ ساعت را از آن داشت. زمان مورد نیاز برای شارژ کامل ایربادها کمتر از یک ساعت است.

هدفون Beats Fit Pro

هدفون Beats Fit Pro

  • حدود ۷ میلیون تومان
  • عمر باتری حدود ۵ ساعت

هدفون بیتس فیت پرو همان‌طور که از نامش می‌توان حدس زد با تمرکز بر کاربری ورزشی طراحی شده است. با وجود اینکه طراحی آن در سبک هدفون‌های ورزشی جی بی ال Endurance Peak 2 نیست و ثبات شبیه‌ به آن در حین سنگین‌ترین حرکات ورزشی ارائه نمی‌کند؛ اما گیره‌های کوچک آن باعث می‌شود در بررسی‌های در شأن نامش ظاهر شود.

گیره‌های هدفون Beats Fit Pro طبق بررسی ورج، درطول زمان آزاردهنده نمی‌شوند و این نشان می‌دهد جنس آن‌ها از مواد انعطاف‌پذیر باکیفیتی است که فشار مضاعفی به قسمت داخلی گوش وارد نمی‌کنند. به‌لطف استفاده از تراشه H1 این هدفون انتخاب مناسبی برای کاربران آیفون محسوب می‌شود و به فرمان‌های صوتی Siri پاسخ می‌دهد.

جی‌بی‌ال Live Pro Plus TWS

جی‌بی‌ال Live Pro Plus TWS

  • حدود ۸ میلیون
  • عمر باتری حدود ۷ ساعت

هندزفری تمام بی‌سیم جی بی ال Live Pro Plus TWS انتخاب دیگری در این محدوده قیمتی مناسب ورزش‌های هوازی است. این هندزفری دارای ویژگی ANC است که عملکرد بسیار خوبی دارد و کاربر می‌تواند قابلیت حذف نویز را در سه حالت مختلف با توجه به شرایط محیطی تنظیم کند.

وزن سبک و طراحی آن تجربه راحتی را برای کاربر فراهم می‌کند و یکپارچگی طراحی آن گواهی IPX4 را برای این محصول به ارمغان آورده است تا دربرابر پاشش آب و عرق حین ورزش مقاوم باشد. شارژدهی هندزفری جی‌بی‌ال Live Pro Plus TWS با ANC روشن به ۶ ساعت می‌رسد و در زمان غیرفعال بودن ANC می‌توان انتظار شارژدهی ۷ ساعتی را از آن داشت.

جی بی ال Endurance Dive

جی بی ال Endurance Dive

  • حدود ۹ میلیون تومان
  • عمر باتری حدود ۸ ساعت

اگر قصد دارید هندزفری بی‌سیمی تهیه کنید که با آن بتوان در حین ورزش شنا به موسیقی گوش کرد، بدون شک محصول کهنه‌کار جی‌بی‌ال Endurance Dive در جایگاه اول قرار می‌گیرد. به‌لطف حافظه ذخیره‌ سازی یک گیگابایتی می‌توانید فهرستی از آهنگ‌ها موردعلاقه خود را درون هندزفری ذخیره کنید و در عمق آب استخر به آن‌ها گوش کنید.

البته، JBL Endurance Dive خارج‌ از استخر و آب نیز با کمک بلوتوث به‌راحتی به گوشی یا هر دستگاه دارای بلوتوثی وصل می‌شود تا بتوانید همچنان از گوش کردن به موسیقی لذت ببرید و با میکروفون تعبیه‌شده در آن نیز به مکالمه بپردازید.

قطر درایورهای این هندزفری جی بی ال با اندازه ۱۰ میلی‌متر، ۴۰ درصد بزرگ‌تر از درایورهای ۶ میلی‌متری سونی WF-SP800N است؛ بنابراین انتظار می‌رود حجم صدای بیشتری داشته باشد. با این حال، شارژدهی هندزفری مناسب شنا جی‌بی‌ال Endurance Dive در حالت پخش صدا به ۸ ساعت و در حالت مکالمه به ۷ ساعت می‌رسد. متأسفانه این هندزفری فاقد قابلیت ANC است. علاوه‌براین، با وجود اینکه طراحی گردنی آن و گیره‌های نگهدارنده گوشی‌ها به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که با استفاده از عینک‌های شنا تداخل نداشته باشند؛ اما خارج از آب استفاده از این هندزفری برای کسانی که عینک طبی یا آفتابی استفاده می‌کنند، ممکن نیست.

اپل Airpods Pro نسل دوم

اپل Airpods Pro نسل دوم

  • حدود ۱۱ میلیون تومان
  • عمر باتری حدود ۶ ساعت

اپل با وجود اینکه قیمت ایرپاد پرو نسل دوم را افزایش نداده، اما کیفیت آن را نسبت‌ به نسل قبل بالاتر برده است. البته، طراحی ظاهری آن تفاوت چندانی ندارد؛ اما با کمک تراشه H2 قابلیت ANC را به‌طرز چشمگیری بهبود بخشیده و بهینه‌سازی‌هایی در زمینه شارژدهی و باتری نشان می‌دهد.

ایرپادزپرو نسل دو اپل با گواهی IPX4، تشخیص قرارگرفتن در گوش، بدنه حساس به فشار و کنترل‌های لمسی ویژگی‌های خوبی را ارائه می‌کند. اما، کابل لایتنینگ و نبود امکان شخصی‌سازی EQ بدون اپلیکیشن‌های ثالث نکات منفی این محصول به‌حساب می‌آیند. باتری این هدفون اپل تا ۶ ساعت شارژدهی دارد که این زمان با محفظه شارژ به ۳۰ ساعت می‌رسد. همچنین، پشتیبانی از قابلیت Find My امکان پیداکردن هدفون گمشده را فراهم می‌کند.

هدفون بیتس PowerBeats پرو

هدفون بیتس PowerBeats پرو

  • حدود ۱۲ میلیون
  • عمر باتری حدود ۹ ساعت

اگر طرفدار اکوسیستم اپل هستید و خرید ایرپاد به‌عنوان هندزفری اولین چیزی است که به آن فکر می‌کنید؛ شاید بد نباشد نگاهی به هدفون بیتس PowerBeats پرو بیندازید که انتخاب بهتری برای فعالیت‌های ورزشی به‌شمار می‌رود. مقاومت در برابر عرق با گواهی IPX4، ایزوله‌سازی واقعی نویز و گیره‌هایی که به‌خوبی گوشی‌ها را روی گوش نگه‌ می‌دارد، همگی نکاتی هستند که آن را تبدیل به گزینه‌ای عالی برای ورزش خواهند کرد.

بلوتوث نسخه ۵ کلاس یک، تراشه H1 اپل که موجب انعطاف‌پذیری بیشتر هندزفری می‌شود و کیفیت صدای خوب و ثبات روی گوش، به‌طور خلاصه ویژگی‌های مهم این هدفون بیتس ورزشی مناسب باشگاه به‌حساب می‌آیند. شارژدهی این هدفون‌های ورزشی تا ۹ ساعت و با محفظه شارژ تا ۲۴ ساعت می‌رسد؛ همچنین، می‌توانید با ۵ دقیقه شارژ تا ۱٫۵ ساعت از این محصول استفاده کنید.

سونی WF-SP800N

سونی WF-SP800N

  • حدود ۱۳ میلیون
  • عمر باتری حدود ۹ ساعت

از ویژگی‌های مهم این هندزفری سونی به قابلیت 360 Reality Audio سونی، یکپارچه بودن با الکسا و دستیار گوگل اشاره کرد. همچنین، طراحی اصولی آن باعث شده است که بتواند گواهی IP55 دریافت کند. بدین ترتیب به‌نسبت نمونه‌های قبلی فهرست دربرابر نفوذپذیری گردوغبار و پاشش آب عملکرد بهتری دارد.

علاوه‌براین، وجود اپلیکیشن اختصاصی قابل نصب روی گوشی برای تنظیم و شخصی‌سازی، مدیریت و کنترل قابلیت‌ها را راحت‌تر خواهد کرد. با وجود قابلیت ANC؛ اما ظاهراً براساس بررسی کارشناسان، عملکرد خوبی ندارد و از ضعف‌هایی رنج می‌برد.

شارژدهی هندزفری سونی WF-SP800N به ۹ ساعت درحالت پخش صدا با روشن بودن قابلیت ANC می‌رسد که این مقدار با احتساب محفظه شارژ تا ۱۸ ساعت خواهد بود. اما، در صورت خاموش کردن ANC می‌توان انتظار شارژدهی ۱۳ ساعتی را داشت.

هندزفری بوز QuietComfort Earbuds II

حدود ۱۳ میلیون تومان

عمر باتری حدود ۶ ساعت

هندزفری QueitComfort Earbuds II بوز جدیدترین محصول تمام‌بی‌سیم این شرکت آمریکایی است که جانشین نسل قبلی می‌شود. این محصول در زمان نگارش مقاله قیمت حدوداً ۱۲ میلیونی دارد و نسبت به نسل قبلی به‌طرز مشهودی بازطراحی‌ شده است تا به‌خوبی در گوش قرار بگیرد و حس راحتی ایجاد کند.

وایرد در گزارش مفصلی درباره این هندزفری نوشته است که در حال حاضر «بهترین حالت حذف نویز را در بین هندزفری‌ها» دارد و در عین حال می‌توان با فعال‌کردن Aware Mode به‌خوبی صدای محیط را شنید و حتی با سایرین گفت‌وگو کرد.

علاوه‌بر ANC، هندزفری بوز QC Earbuds II گواهی IPX4 دریافت کرده است. از نکات مهم این محصول که در بررسی‌های تخصصی مورد توجه قرار دارند باید به وزن سبک آن و قابلیت Auto-EQ اشاره کرد.

شارژدهی این هندزفری در حالت مکالمه به ۵ ساعت می‌رسد و در حالت پخش موسیقی می‌تواند تا ۶ ساعت همراه شما باشد. البته، محفظه شارژ همچنان ۱۸ ساعت شارژ بیشتر فراهم می‌کند. شارژ کامل هدفون یک ساعت زمان نیاز دارد و محفظه در دو ساعت شارژ کامل می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد