شناسه خبر: ۲۴۲۹
لینک کوتاه کپی شد

رکورد لندکروز | رانندگی با لندکروز

می دونستی لندکروز یه رکورد عجیب و باورنکردنی رو ثبت کرده؟

رکورد جدیدی برای لندکروز به ثبت رسیده است. برای اینکه درباره این رکورد بیشتر بدانید با ترین تاپ همراه باشید.

لندکروز

پر بازدید

ترینی‌ها :

لندکروز از خوروهاییه که ساخت شرکت تویوتا هست و برای اولین بار تو سال 1951 تولید این ماشین آغاز شد. لندکروز تا سال 2021 جز پر فروش ترین ماشین های دنیا مخصوصا تو آمریکا و کانادا بوده و حتی تو عملیات های نظامی هم از این نوع ماشین استفاده شده. تو این خبر رکورد جدیدی که به واسطه لندکروز ثبت شده رو بهتون میگیم. با ما همراه باشید.

 ثبت رکورد 12 ساعت رانندگی زیر آب با تویوتا لندکروز

  • یک تیم استرالیایی رکوردهای جدیدی برای طولانی ترین و عمیق ترین رانندگی در زیر آب را با تویوتا لندکروزر اصلاح شده 1978 با نام مستعار Mudcrab به ثبت رسانده است.

لندکروز

  • تیمی متشکل از مهندسان، غواصان تجاری و علاقه مندان به خودرو هفته گذشته با یک لندکروزر کلاسیک مسیر 4.3 مایلی زیر بندر شهر داروین استرالیا راندند و به حداکثر عمق 98 فوت رسیدند. برای انجام این کار، لندکروزر به چیزی بیش از یک اسنورکل نیاز داشت.

  • لندکروز در شرایطی شروع به کار کرد که به پیشرانه آن به یک موتور الکتریکی تبدیل شده بود و لاستیک ها نیز با 330 پوند آب پر شده بود. طبق گزارش ها، این تیم قبل از ثبت رکورد، فقط برای یک تست رانندگی در آب شور برنامه ریزی کرده بود. این مسیر، لندکروزر مادکرب و رانندگان آن را از بندر ماندورا به داروین رساند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد