شناسه خبر: ۱۵۱۴
لینک کوتاه کپی شد

اپلیکیشن مد و فشن | معرفی اپلیکیشن برای مد و استایل

دیگه غصه ست کردن لباسات رو نخور! | 8 تا از بهترین اپلیکیشن های مد و فشن

شاید برای شما انتخاب اینکه چه لباسی را با چه چیزهایی می توان ست کرد و یا چه رنگی به پوست شما می آید؛ کمی دشوار باشد. در این مطلب اپلیکیشن های مد و فشن به شما معرفی شده اند.

اپلیکیشن

پر بازدید

ترینی‌ها :

اپلیکیشن های مد و فشن کار رو برای علاقمندان حوزه لباس و فشن راحت کرده. در اپلیکیشن های مد و فشن شما به راحتی میتونید با آخرین ترند های بازار آشنا بشید. این برنامه‌ها دارای رابط کاربری دوستانه و پیشرفته هستند؛ بنابراین در این مقاله اپلیکیشن های مد و فشن برتر صنعت مد را به شما معرفی می‌کنیم، پس با ما همراه باشد.

معرفی اپلیکیشن های استایل

  • Glamoutfit

اپلیکیشن

اگر برای بیرون رفتن به چند پیشنهاد تازه نیاز دارید، Glamoutfit می‌تواند امکانات فضای مجازی را با دنیای واقعی ترکیب کند و براساس استایل، وسایل و نوع فیزیک شما، پیشنهادهای تازه‌ای ارائه کند. این برنامه امکان بردن ترکیب‌های ایجاد شده روی تقویم را هم دارد تا شما لازم نباشد هر روز صبح از خودتان بپرسید: حالا چی بپوشم؟! این برنامه برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS ارائه شده و رایگان است.

  • Fashism

سخت‌ترین قسمت هر خرید این موضوع است که آیا لباسی که قصد خرید آن را داریم اصلاً به ما می‌آید یا خیر؟!
کارشناسان مد و استایلیست‌ها در این اپلیکیشن بدون تعارف به شما می‌گویند که آیا لباسی که شما قصد خریدش را دارید به شما می‌آید یه نه؟! این اپلیکیشن برای کاربران ios به راحتی در دسترس است. 

fashism

اگر این اپلیکیشن ها رو نداری؛ همین الان نصبشون کن 

  • ShopLook

یک کمد آنلاین بی‌پایان برای هر موقعیت، هر نوع فرم بدن و متناسب با بودجه افراد است. شما می‌توانید بین صدها برند و آیتم انتخاب کنید و لوک‌هایی بسازید که به شما کمک می‌کند بهترین استایل را داشته باشید. علاوه‌براین‌ می‌توانید ست‌های مورد نظرتان را بسازید و هم‌زمان نیز مودبردی را بر اساس موضوعات خاص ایجاد کنید یا در چالش‌ها شرکت کنید. می‌توانید لباس‌هایی را که در مودبرد خود استفاده می‌کنید، با دیگران به اشتراک بگذارید تا دیگران نیز از آن‌ها استفاده کنند. این اپلیکیشن برای کاربران اندروید و ios در دسترس است. 

shoplock

  • Style DNA

با استفاده از یک سلفی ساده، نمایه استایل شما در 35 ثانیه ایجاد می‌شود و نشان می‌دهد شما لباس مناسبی برای شیک شدن برای همیشه دارید. کاتالوگ شخصی خود را برای خرید لباس با ایده های مختلف لباس کاوش کنید. از لباس‌های غیررسمی تجاری گرفته تا لباس‌های عروسی و استایل‌های روزمره، هزاران گزینه فیلتر شده از برندهای مد را می‌بینید که متناسب با نوع رنگ و تیپ بدن شما باشد.

Style DNA

  • Thread

این استارت آپ مد و فشن در ابتدا منحصراً بازار آقایان را مورد هدف قرار می‌داد.
به این صورت که با استفاده از طراحان مد شخصی، به کاربرانش کمک می‌کند تا خوب لباس بپوشند و یا حتی از نحوه خرید هم سر در بیاورند. البته به تازگی گزینه خانم ها نیز به این اپلیکیشن اضافه شده است. 

Thread

 

  •  Smart Closet

این اپلیکیشن به کاربران اجازه می‌دهد تا عکسی از لباس‌هایشان بگیرند و سپس با استفاده از الگوریتم‌های هوشمند، مدل‌های متنوع و ست‌های لباسی را با هم ترکیب کنند.

closet app

  •  Chicisimo

این اپلیکیشن به کاربران اجازه می‌دهد تا با استفاده از عکس‌هایی از لباس‌های خود، به دنبال ست‌های لباسی جذاب و مناسب بگردند و نظرات افراد دیگر را در مورد آن‌ها بخوانند.

 Chicisimo

  •  Pose 

پوز یک استارت آپ مد و فشن است که به سایت هواشناسی مد نیز معروف است.
پوز بر اساس درجه هوا، رطوبت، امکان بارندگی و… به شما می‌گوید که چه لباسی مناسب آن روز است.
و یا افرادی که در اطراف شما هستند چطور لباس می‌پوشند.
فرض کنید شما قصد سفر به جایی خاص  یا رفتن به یک مهمانی در تاریخ مشخص هستید.
شما می‌توانید در این سایت روز و تاریخ و محل مورد نظر را انتخاب کنید تا بر اساس شرایط آب و هوایی آن منطقه بهترین پیشنهاد را دریافت کنید.

pose

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد