شناسه خبر: ۹۵۱۰
لینک کوتاه کپی شد

5 مدل سینی مزه برای دورهمی های آخر هفته

این 5 سینی مزه از خوشمزه ترین های و جذاب ترین هاست که حتما برای برای دورهمی های آخر هفتتون درست کنید

سینی مزه

پر بازدید

ترینی‌ها :

یکی از هیجان‌انگیزترین و خوشمزه‌ترین خوراکی‌هایی که برای جشن‌ها و مهمانی‌ها تدارک می‌بینند، سینی مزه است. سینی‌های رنگارنگ پر از خوراکی‌های خوشمزه و دلپذیر که ذهن هرکسی را درگیر خود می‌کند. این سینی‌های رنگارنگ برای زیباتر شدن میز شام و میز مزه نیز انتخاب فوق‌العاده‌ای است.

پس در ادامه همراه ما باشید تا تجربیات واقعی از خوشمزه‌ترین سینی‌های مزه را بدانید.

انواع سینی مزه برای مهمانی

1- سینی مزه پنیری 

سینی مزه

پنیر یکی از خوراکی‌های هیجان‌انگیز و متنوع در دنیا است. این خوراکی خوشمزه در هر منطقه و کشوری با سبک خاصی تهیه می‌شود و مزه منحصر به فردی دارد. سینی مزه پنیری برای جشن‌های لاکچری و هیجان انگیز انتخاب فوق‌العاده‌ای خواهد بود. اگر شما هم طرفدار سینی مزه پنیری هستید، باید سری به سوپرمارکت‌های بزرگ یا هایپر مارکت‌های شمال شهر بزنید و چند مدل پنیر تهیه کنید. استفاده از انوع پنیر بر روی ظرف سرو پنیر گزینه باکلاس و جذابی برای میز پذیرایی شما است. سعی کنید از پنیرهای رنگی نیز استفاده کنید و چیدمان فوق‌العاده‌ای برای میز خوراکی خلق کنید.

2- سینی مزه شیرین

سینی مزه

خوراکی‌های شیرین همیشه طرفداران خاص خودشان را دارند. استفاده از پاستیل، مارشمالو، شکلات و شیرین گندمک از رایج‌ترین انواع خوراکی‌های شیرین و مناسب برای سینی مزه شیرینی است. استفاده از دونات‌های مینیاتوری، کیک‌های کوچک و تزیین شده به همراه بیسکوییت‌ها و کوکی‌های خوشمزه مغزدار از بهترین گزینه‌هایی است که یک سینی مزه شیرین و هیجان‌انگیز را می‌سازد. اگر اهل شیرینی و شکلات هستید یا برای کودکان می‌خواهید سورپرایز جذابی تدارک ببینید، حتما از همین روش استفاده کنید و یک سینی خوشمزه تدارک ببینید.

رستوران های ژاپن اینجوری غذا میفروشن! | ویدیوی جذاب از ویترین های خوشمزه ژاپنی            

3- سینی مزه میکس

سینی مزه

اگر علاقه‌مند باشید که بخواهید طرز تهیه انواع سینی مزه را یاد بگیرید، باید به جزییات توجه کنید. سینی مزه میکس بهترین و جذاب‌ترین سینی مزه محسوب می‌شود. این سینی مزه با استفاده از خوراکی‌های رنگارنگ و خوشمزه چیده می‌شود. استفاده از برگه‌های ژامبون، گوجه گیلاسی، زیتون، بیسکوئیت، شکلات، چیپس و فینگرفود در این مدل سینی بسیار رایج است. اگر بخواهید چنین سینی خوشمزه‌ای تهیه کنید، می‌توانید دو یا سه مدل از این سینی را تهیه کنید و در قسمت‌های مختلف میز پذیرایی قراردهید تا همه مهمانان به‌راحتی امکان دسترسی به سینی مزه میکس را داشته باشند و باب سلیقه خودشان خوراکی‌ها را انتخاب کنند.

4- سینی مزه سوخاری 

سینی مزه

شاید شما هم طرفدار پر و پا قرص سوخاری باشید. برای عاشقان سوخاری تفاوتی ندارد که سوخاری چه چیزی را استفاده می‌کنند. پیاز سوخاری، ناگت سوخاری، فیله سوخاری، قارچ سوخاری و سیب زمینی سوخاری از جمله خوشمزه‌ترین و هیجان‌انگیزترین خوراکی‌هایی است که درون سینی مزه سوخاری چیده می‌شود. در این سینی باید از سس‌های متنوعی استفاده شود تا مهمانان براساس علایق خودشان بهترین مدل سس را انتخاب کنند و از طعم هیجان‌انگیز خوراکی‌ها لذت ببرند.

5-سالاد سیب زمینی 

سینی مزه

سالاد سیب‌زمینی در طول تاریخ تغییرات بسیاری را به خود دیده است و امروزه یکی از سالادهای پرمصرف و محبوب در میان مردم است. در کنار انواع سالاد مناسب برای تولد، سالاد سیب‌زمینی گزینه متفاوت و جذابی می‌تواند باشد که خیلی سریع و راحت آماده می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد