شناسه خبر: ۵۵۷۷
لینک کوتاه کپی شد

طرز تهیه کوکو ماکارونی | مواد لازم کوکو ماکارونی

شام امشب: لذیذ ترین کوکوی ماکارونی مخصوص بچه ها + طرز تهیه

کوکوی ماکارونی از انتخاب های محبوب برای سفره شام است که بچه ها بدون شک عاشقش خواهند شد. در ادامه بهترین دستور کوکوی ماکارونی را برای شما قرار دادیم.

کوکوی ماکارونی

پر بازدید

ترینی‌ها :

کوکوی ماکارونی رو بیشتر از بزرگترا بچه ها دوس دارند. کوکوی ماکارونی برای شام می تونه ایده بسیار خوبی باشه و به راحتی هم درست میشه. بنابراین در انتخابش برای شام امشب تردید نکنید از دستور زیر برای درست کردن کوکوی ماکارونی استفاده کنید.

مواد لازم برای تهیه کوکوی ماکارونی

  • ماکارونی فرمی نصف بسته
  • پیاز بزرگ یک عدد
  • سوسیس سه عدد
  • قارچ ۲۵۰ گرم
  • تخم مرغ چهار عدد
  • فلفل دلمه ‌ای کوچک یک عدد
  • پنیر پیتزا نصف لیوان
  • نمک، فلفل و زردچوبه به مقدار لازم

طرز تهیه کوکوی ماکارونی

مرحله اول: داخل یک قابلمه آب بریزید و روی حرارت اجاق گاز بذارید تا به جوش بیاد. سپس ماکارونی فرمی رو با مقداری نمک داخل قابلمه بریزید و طبق دستور روی بسته (حدود 10 دقیقه) بجوشونید. سپس آبکش کنید.

کوکوی ماکارونی

مرحله دوم: پیاز رو نگینی خرد کنید. تابه ای رو روی حرارت بذارید و کمی روغن داخلش بریزید. پیازها رو داخل تابه بریزید و تفت بدید تا طلایی رنگ بشه. سپس سوسیس ها رو که خرد کردید اضافه کنید و سرخ کنید. بعد از دو سه دقیقه، فلفل دلمه ای خرد شده رو اضافه کنید و بعد قارچ ها رو که ورقه ورقه کردید داخل تابه بریزید و اجازه بدید آبکش کشیده بشه. سپس نمک و ادویه ها رو بریزید و بعد از یکی دو دقیقه از روی حرارت بردارید.

تخم مرغ ها رو داخل یک کاسه بزرگ بشکنید و با کمی نمک هم بزنید تا یکدست بشه. سپس روی ماکارونی آبکش شده مقداری آب بریزید تا نشاسته اضافیش خارج بشه و به مخلوط سوسیس و قارچ رو به تخم مرغ اضافه کرده و مخلوط کنید.

مرحله چهارم: در این مرحله پنیر پیتزا رو هم اضافه کنید و هم بزنید. مایه کوکوی ماکارونی ما حاضره و باید سرخش کنیم.

مرحله پنجم: داخل یک تابه روغن بریزید و اجازه بدید داغ بشه. سپس مایه کوکو رو داخل تابه بریزید و سطح کوکو رو با پشت قاشق صاف کنید. اجازه بدید یک طرف کوکوی ماکارونی با حرارت ملایم سرخ بشه سپس اون رو برگردونید تا سمت دیگه ش هم سرخ بشه.

مرحله ششم: وقتی کوکو آماده شد اون رو داخل ظرف بکشید و به صورت دلخواه برش بدید و همراه سالاد فصل نوش جان کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد