شناسه خبر: ۴۱۷۰
لینک کوتاه کپی شد

گرانترین هلو | گران ترین هلو دنیا | هلو گرانقیمت

مزرعه پرورش گران ترین هلوی جهان؛ دانه ای 7 هزار دلار + ویدیو و تصاویر

گران ترین هلوی جهان که قیمتی معادل 7 دلار دارد، در یک مزرعه توسط کشاورزان ژاپنی پرورش می یابد.

گران ترین هلو

پر بازدید

ترینی‌ها :

گران ترین هلو جهان توسط کشاورزان ژاپنی پرورش داده می شود. قیمت هر دانه از گران ترین هلو جهان را معادل 7 هزار دلار می دانند. در ادامه اطلاعات بیشتری در مورد گران ترین هلو جهان برای شما قرار داده ایم.

گروهی از کشاورزن ژاپنی هلویی پرورش می‌دهند که هر دانه آن حدود 7 هزار دلار می ارزد. این هلو با هرس و مراقبت زیاد رشد می‌کند و بسیار شیرین و خوش طعم است. قند میوه‌ها با مقیاسی به نام بریکس اندازه گیری می‌شود. کشاورزان قند میوه را اندازه می گیرند و زمانی که مقیاس بریکس به 40 می رسد میوه به شیرین‌ ترین حالت خود رسیده است.

ویدیوی مزرعه گران ترین هلو جهان

میانگین قند یک هلوی سوپر مارکتی حدود 11 تا 15 درجه بریکس است. براساس آمار رکوردهای جهانی گینس، هلوی کشت شده در کانچیکای ژاپن به عنوان یکی از شیرین ترین هلوهای جهان 22.2 درجه بریکس شیرینی دارد.

اما کوجی، کشاورز ژاپنی در مزرعه فورویامایا در یکی از روستاهایی فوکوشیما، هلویی پرورش داده که شیرینی آن به 32 درجه بریکس می‌رسد. کوجی در سال‌های گذشته موفق به فروش هلوهایی به قیمت 7 هزار دلار شده است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد