شناسه خبر: ۱۹۰۹
لینک کوتاه کپی شد

نیش زنبور | فواید نیش زنبور

از زنبورها فرار نکنید | فواید نیش زنبور برای بدن + فیلم

نیش زنبور خیلی آزار دهنده و دردناکه. اما برای بدن فایده هایی هم داره. با ما همراه باشید تا ببینیم نیش زنبور فوایدش چیه؟

نیش زنبور

پر بازدید

ترینی‌ها :

نیش زنبور پدیده ایه که زنبور موقع دفاع از خودش انجام میده. اغلب نیش زنبور خیلی دردناکه و خیلیا حتی ممکنه بهش آلرژی داشته باشند. اما زنبور برای بدن فوایدی هم داره که تو این مطلب به فواید نیش زنبور اشاره کردیم تا دیگه از زنبورها فرار نکنید. 

فیلم نیش زدن زنبور

 

 

فواید نیش زنبور

مقابله با تکثیر سلول های سرطانی

سلول های بدن با گذشت زمان به تدریج ضعیف شده و بعد از گذشت زمان معینی از بین می روند که این توالی در سلول های انسان را مرگ برنامه ریزی شده می گویند. زیرا با یک نظم مشخص تکثیر و بعد از گذشت زمان معینی از بین می روند. اگر هر عاملی این روند را مختل سازد و به احتمال زیاد باعث به وجود آمدن سلول های غیر طبیعی یا به عبارت دیگری باعث ایجاد سلولهای سرطانی می شود. اگر زهر نیش زنبور وارد بدن میزبان شود می تواند باعث مرگ و از بین رفتن سلولهای غیر طبیعی شود و میزان ابتلا به سرطان را در فرد به میزان زیادی کاهش می دهد.

سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند

وجود آنزیم های محرک در نیش زنبور، باعث تحریک سیستم ایمنی بدن شده و روند درمان بیماری را سرعت می بخشد.

درمان درد و آرتروز

 نیش زنبور عسل مانع از بروز آرتروز می‌شود. همچنین التهاب ناشی از این بیماری، درد و علائم آن را از بین می‌برد. نیش زنبور عسل ترشح هورمون‌های کاهنده التهاب را بیشتر از قبل می‌کند. این ماده دارویی طبیعی برای درمان بیماری آرتروز است.

درمان آسم

سم موجود در نیش زنبور به پاکسازی خلط در لوله های برونش کمک می کند، بنابراین به درمان آسم و رهایی از کپسول های اکسیژن که در برخی از بیماران استفاده می شود، کمک می کند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد