شناسه خبر: ۹۶۱۱
لینک کوتاه کپی شد

صحبت های سخنگوی دولت درمورد فیلترینگ و پس گرفتن لایحه عفاف و حجاب

سخنگوی دولت چهاردهم درمورد لایحه حجاب و عفاف و فیلترینگ توضیحات جدید ارائه کرد.

سخنگوی دولت چهاردهم

پر بازدید

ترینی‌ها :

فاطمه مهاجرانی در نشست خبی امروز صبح درمورد پس گرفتن لایحه عفاف و حجاب و فیلتریگ گفت در دست بررسی برای یک کار کارشناسانه در مصداق نظام هستیم .

اطمه مهاجرانی، سخنگوی دولت در نشست خبری خود با خبرنگاران درپاسخ درباره موضع دولت درباره فیلترینگ در شورای عالی فضای مجازی گفت: موضع دولت درباره فیلترینگ همان موضع اقای پزشکیان است. فیلترینگ مضررات بسیار زیادی ایجاد کرد و حمکرانی به معنی فیلترینگ نیست. 

اهدای یک واحد مسکونی به خانواده جانباختگان طبس                   

به گزارش همشهری، وی افزود: موضوع در حال پیگیری است. در چارچوب کار کارشناسانه و مصدایق نظام در حال پیگیری است. امار و ارقام نشان می‌دهد فیلترینگ موفق نبوده است.

مهاجرانی در پاسخ به سوالی درباره بازپس گیری لایحه عفاف و حجاب گفت: رویکرد آقای پزشکیان به عنوان رئیس عفاف و حجاب مشخص است و بار‌ها گفتند موضوعات فرهنگی را نمی‌شود به زور جا انداخت. از طرف دیگر دولت، دولت وفاق است و با رویکرد همدلانه مسائل را حل کند و قانون باید پشتوانه اجرا داشته باشد. به دنبال کار کارشناسانه دقیق هستیم که مصالح نظام در نظر گرفت. موضوعات در حال پیگیری است. 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد