شناسه خبر: ۹۵۴۶
لینک کوتاه کپی شد

آتش سوزی گسترده در شهرک صنعتی شماره 2 کرمان

مدیر عامل آتش نشانی کرمان از آتش سوزی یک گارگاه تولید در شهرک صنعتی شماره 2 کرمان خبر داد.

آش سوزی در کرمان

پر بازدید

ترینی‌ها :

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان اعلام کرد که یک واحد تولید ظروف پلاستیکی صبح امروز (یکشنبه) در شهرک صنعتی شماره ۲ دچار آتش سوزی شد.

ابراهیم بابایی  افزود: دود زیاد ناشی از این آتش سوزی به دلیل آتش گرفتن ظروف یک بار مصرف بوده است.

وی با اشاره به گسترده بودن آتش در کارخانه ظروف پلاستیکی شهرک صنعتی شماره ۲ کرمان تصریح کرد: از آتش نشانی مجتمع های صنعتی اطراف نیز کمک گرفته ایم.

بابایی تاکید کرد: هم اکنون آتش سوزی تحت کنترل است و در تلاش برای جلوگیری از سرایت آن هستیم.

به گفته وی هفت دستگاه خودرو در حال مهار آتش هستند که به ازای هر خودرو سه تا چهار نفر تقریبا مشارکت دارند و در مجموع حدود ۳۰ نفر برای اطفا حریق حضور دارند.

بابایی افزود: دلیل وقوع آتش سوزی بزودی بررسی می شود.

رییس اورژانس کرمان نیز به خبرنگار ایرنا گفت که تاکنون پنج نفر که دچار مصدومیت سطحی سوختگی شده بودند از طریق اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر آتش‌سوزی به طور کامل مهار شده و همه چیز تحت کنترل است، اما هنوز دود ناچیزی از برخی قسمت‌ها خارج می‌شود، گفت: خوشبختانه آتش‌سوزی به کارخانجات و شرکت‌های مجاور منتقل نشده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، با اشاره به اینکه شائبه انفجار مطرح شده است، بیان کرد: صداهای شنیده شده بر اثر انفجار کپسول‌های آتش‌نشانی و مخازن موجود در داخل کارخانه بوده که به دلیل قرار گرفتن در معرض آتش و رسیدن حرارت به این مخازن ترکیده‌اند

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد