(ویدیو) آتش سوزی بسیار گسترده در شهرک صنعتی کرمان + جزئیات

اتش سوزی عظیم و ترسناک در شهر صنعتی شهر کرمان رخ داده است که تعداد مصدومین بالایی به جا گذاشته است.

شناسه خبر: ۹۳۷۷
لینک کوتاه کپی شد

پر بازدید

ترینی‌ها :

یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی خضرای کرمان واقع در جاده باغین امروز ۱۵ مهرماه دچار آتش‌سوزی شده است.حریق این واحد تولید ظروف پلاستیکی گسترده است و چندین خودروی آتش‌نشانی برای اطفا حریق در محل حضور دارد.این حادثه 12 مصدوم و یک کشته برجای گذاشته است.

دکتر محمد صابری، صبح یکشنبه با اشاره به آتش سوزی یک واحد تولید پلاستیک در شهرک صنعتی کرمان افزود: ۱۲ نفر در این حادثه مصدوم شدند.

برای اطفای حریق از تجهیزات شهرداری کرمان و باغین و همچنین فرودگاه کرمان استفاده شده است.

محمدرسول جهانشاهی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی کرمان نیز اظهار کرد: ۱۲ مصدوم این حادثه در دقایق ابتدایی آتش‌سوزی از محل حادثه خارج شدند که دچار سوختگی درجه یک، دو و سه هستند.

آتش سوزی کرمان

وی با اشاره به انتقال این مجروحان به بیمارستان در ادامه افزود: آتش مهار شده و نیروهای آتش‌نشانی در حال لکه‌گیری هستند.

 رییس مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی کرمان اعلام کرد که پیکر یکی از افراد در محل کارخانه ظروف پلاستیک بعد از مهار آتش از محل حادثه شناسایی و بیرون آورده شد.

سید محمد صابری روز یکشنبه در مصاحبه با ایرنا اظهارداشت: به نظر می رسد فرد جان باخته یکی از نیروهای شاغل در کارخانه باشد و پیکر وی توسط آتش نشانان بیرون آورده شد.

(ویدیو) پسرفت فرهنگ؛ آتش زدن آبشار و گیاهان اطرافش در رامسر به دست گردشگر!

به گفته وی در این حادثه اورژانس ۱۲ مصدوم سطحی که عموما درگیر سوختگی بودند را به مراکز درمانی انتقال داد.

صابری گفت: با توجه به گستردگی حادثه، ابتدا ۱۵ دستگاه آمبولانس و یک اتوبوس-آمبولانس به محل اعزام کرده بودیم تا در صورت نیاز به پشتیبانی و خدمات رسانی آمادگی کامل وجود داشته باشد.

دقایقی پیش مدیرعامل آتش نشانی کرمان اعلام کرد که آتش مهار شده و بررسی برای چگونگی شروع حادثه در دستور کار قرار گرفته است.

آتش سوزی کرمان

صبح امروز مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان اعلام کرد که یک واحد تولید ظروف پلاستیکی در شهرک صنعتی شماره ۲ دچار آتش سوزی شد.

ابراهیم بابایی اعلام کرد: دود زیاد ناشی از این آتش سوزی به دلیل آتش گرفتن ظروف یک بار مصرف بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد