شناسه خبر: ۹۲۸۹
لینک کوتاه کپی شد

رگبار باران و کاهش دما در اکثر شهر های کشور!

هواشناسی از باران و وزش باد شدید و کاهش محسوس دما در استان های کشور خبر داد.

بارش و کاهش دما در استان ها

پر بازدید

ترینی‌ها :

 هواشناسی ایران اخیرا در گزارشی اعلام کرده است وزش باد شدید و باران در استان های ساحلی خزر، اردبیل، خراسان شمالی، ارتفاعات مرکزی البرز پیش بینی میشود.

در مناطق غرب، جنوب غرب، جنوب، مرکز، دامنه‌های جنوبی البرز، سواحل دریای خزر، شرق و شمال شرق کشور وزش باد شدید و گرد و خاک پیش بینی میشود. و در استان های ساحلی دریای خزر و اردبیل کاهش دما را در پیش داریم.

صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه امشب در نواحی غرب و شمال غرب کشور شاهد رگبار باران و وزش باد خواهیم بود، گفت: در استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، غرب کرمانشاه، زنجان، گیلان، شمال خوزستان، نیمه جنوبی لرستان، ارتفاعات هرمزگان و جنوب کرمان هم رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد رخ می‌دهد.

(ویدئو) کولاک برف در جاده ورزقان در اولین روز های پاییز

وی ادامه داد:تا شنبه در استان‌های ساحلی خزر، شمال غرب و ارتفاعات البرز مرکزی و شمال شرق بارش تداوم دارد.

او تاکید کرد: امشب و فردا در شمال‌غرب، غرب، جنوب غرب، دامنه‌های جنوبی البرز و برخی مناطق مرکزی، باد و گردوخاک پیش‌بینی شده است.

ضیائیان تصریح کرد: دمای هوا  فردا در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل کاهش محسوس خواهد داشت.

وی گفت: در ۵ روز آینده خلیج‌فارس و پنجشنبه و جمعه دریای خزر، مواج و متلاطم است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد