شناسه خبر: ۹۲۸۶
لینک کوتاه کپی شد

تاریخ تشیع سید حسن نصرالله

زمان تشییع پیکر سید حسن نصرالله مشخص شد!

یک رسانه عراقی از زمان تشییع پیکر شهید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان خبر داد.

تشیع پیکر سید حسن نصرالله

پر بازدید

ترینی‌ها :

 یک رسانه عراقی بامداد امروز (پنجشنبه) به نقل از یک منبع خاص گفته است که تشیع پیکر سید حسن نصر الله در روز جمعه انجام میشود.

این رسانه جزئیات بیشتری درباره زمان و مکان تشییع پیکر دبیرکل شهید حزب الله لبنان منتشر نکرده است.

تاکنون خبر یا اطلاعیه ای در این باره توسط رسانه‌های لبنانی و نهادهای رسمی این کشور منتشر نشده است.

 بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی جمعه گذشته (ششم مهر) به پشتوانه حمایت‌های آمریکا از مقر اصلی سازمان ملل متحد در نیویورک دستور ترور سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را صادر کرد.

داماد سید حسن نصرالله ترور شده است؟

در نتیجه این دستور، هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محلات مسکونی محله حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند. برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با ۸ تا ۱۲ جنگنده انجام و از بمب‌های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شده بود.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای شنبه (هفتم مهر) شهادت این مجاهد بزرگ لبنان را تائید کرد. سید حسن نصرالله در سن ۶۴ سالگی و پس از سی و دو سال برعهده داشتن مسئولیت دبیر کلی حزب الله لبنان به شهادت رسید.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد