شناسه خبر: ۹۲۷۰
لینک کوتاه کپی شد

برگ برنده ایران و علت لرزش دست نتانیاهو؛ موشک مافوق صوت فتاح!

یک پایگاه خبری در جریان حمله موشکی دیشب ایران،موشک مافوق صوت فتاح را علت ترس و وحشت اسرائیلی ها دانست.

موشک

پر بازدید

ترینی‌ها :

 پایگاه خبری الجزیره با اشاره به عملیات دیشب موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در سرزمین‌ های اشغالی نوشت که موشک مافوق صوت فتاح برگ برنده ایران در این حملات بود و این موشک ها را علت فرار و ترس نتانیاهو عنوان کرده است.

پایگاه خبری الجزیره در گزارشی به بررسی عملکرد و مشخصات اولین موشک هایپر سونیک ایرانی با نام فتاح پرداخته و ضمن بیان ویژگی‌های این موشک نوشت که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در ژوئن سال ۲۰۲۳ و با حضور شهید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور فقید ایران از این موشک رونمایی کرد.

ایران از چه موشک هایی در حمله به اسرائیل استفاده کرده است؟

الجزیره این موشک را یکی از پیشرفته‌ترین و فنی‌ترین موشک‌های تولید شده در دنیا توصیف و تاکید کرد که رونمایی از این موشک تنها چند روز پس از تهدیداتی صورت گرفت که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی علیه ایران انجام داده بود.

موشک

گزارش مذکور تولید این موشک را برگ برنده ایران در صنایع نظامی توصیف کرده و افزود که ایران با رونمایی از این موشک به جمع کشورهایی اضافه شد که تکنولوژی ساخت این موشک‌هایی را در اختیار گرفته‌اند و بعد از روسیه و آمریکا و چین در رتبه چهارم قرار گرفت.

موشک

بنا بر اعلام رسانه‌های ایرانی، نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عملیات دیشب وعده صادق ۲ از موشک هایپر سونیک فتاح نیز برای حمله به اهداف نظامی صهیونیست‌ها در عمق سرزمین‌های اشغالی استفاده کرده است. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اعلام کرد که حدود ۹۰ درصد از موشک‌های شلیک شده ایران با عبور از سامانه‌های ضد موشکی رژیم صهیونیستی به اهداف خود اصابت کرده‌اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد