شناسه خبر: ۹۱۱۹
لینک کوتاه کپی شد

کلاه برداری سنگین همستر کامبت از کاربران | ایردارپ های تلگرامی شکست خوردند!

کلاه برداری علنی همستر کامبت از کاربران پس از لیست شدن توکن آن با قیمت کم در صرافی‌ها، نشان داد که هیچ امیدی به آینده پروژه‌های ایردراپی نیست.

همستر کامبت

پر بازدید

ترینی‌ها :

همستر کامبت لیست شد و همزمان با قیمت گذاری توکن آن در صرافی‌های جهانی، آتش خشم جامعه سخت‌کوش و تلاشگر آن شعله‌ور شد. اعضای وفادار جامعه همستر، نیمی از سال ۱۴۰۳ را صرف ضربه زدن به یک موش حقه باز کردند و در آخر داستان، چیزی دستگیرشان نشد. همه ما از مدیران این پروژه شکست خورده و کلاهبردار که زمان و وقت گران بهای میلیون‌ها کاربر را در سراسر جهان تلف کردند، ابراز تنفر می‌کنیم.

کلاه برداری علنی همستر کامبت از کاربران

قیمت پایین توکن همستر پس از لیست شدن در صرافی‌های بایننس، بای بیت، مکسی و کوکوین، میلیون‌ها کاربر مشتاق و امیدوار به بازی‌های تلگرامی را ناامید کرد و خون بازیکنان را به جوش آورد. متاسفانه توسعه دهندگان و سرمایه گذاران این بازی کلیکی با دادن وعده‌های دروغین و قول‌های الکی، جامعه بزرگی را که اکوسیستم TON و تلگرام می‌توانست برای همیشه به داشتن آن‌ها مفتخر باشد، دلسرد و از میدان به در کرد.

28_11zon (1)

پروژه Hamster Kombat همه را شوکه کرد و حتی پیش از اینکه در صرافی‌ها لیست شود، مدیران آن با افتخار و غرور فراوان از آغاز دومین فصل این بازی با مینی‌گیم‌های خسته کننده و طاقت فرسا و جوایز بیشتر رونمایی کردند. مدیران این پروژه ایردراپی (شما بخوانید کلاه برداری) پیش از آنکه تصمیم بگیرند پاداشی را که حق بازیکنان بود بدهند، انواع و اقسام توهین‌ها را به گوشه‌ای هرچند کوچک از جامعه کرده و آن‌ها را با زدن برچسب متقلب و خطاکار از دریافت ایردراپ محروم کردند.
 

قیمت پایین توکن همستر

قریب به شش ماه زمان صرف یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های تلگرامی کردیم، به این امید که در پایان داستان پاداش قابل توجه یا حداقل دندان‌گیری دستمان را بگیرد، اما نه تنها همه نقشه‌های کاربران نقش بر آب شد، بلکه به اعتقاد بسیاری از اعضای جامعه کریپتو، به همه کاربران توهین شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد