شناسه خبر: ۹۰۷۶
لینک کوتاه کپی شد

غرق شدن 4 کودک مشهدی باهم در سواحل شمال کشور! + جزئیات

در اخباری متاثر کننده 4 کودک در دریای شمال کشور دچار حادثه و غرق شدند.

غرق شدن

پر بازدید

ترینی‌ها :

 مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر مازندران از وقوع حادثه غرق‌شدگی برای ۴ کودک مسافر در ساحل فریدونکنار خبر داد.این 4 کودک که بطور همزمان به داخل دریا کشیده شدند متاسفانه دچار حادثه شده و تعدادی از آنها جان خودشان را از دست دادند.

غلامعلی فخاری از غرق‌شدگی ۴ کودک در ساحل شهرستان فریدونکنار خبرداد و گفت: با وجود اتمام طرح امداد و نجات ساحلی، تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات دریایی فریدونکنار به محل اعزام شدند.

غرق شدن مادر باردار همراه دختر 10 سالش در سواحل چالوس!

مدیرعامل هلال‌ احمر مازندران بیان کرد: طی گزارش مرکز کنترل عملیات به پایگاه امداد و نجات شهرستان فریدونکنار در ساعت ۱۳ مبنی بر غرق‌شدگی ۴ کودک، بلافاصله نیروهای امدادی پایگاه امداد و نجات دریایی فریدونکنار همراه با جت اسکی و تیم پشتیبان از شعبه به کمک ناجیان غریق به محل حادثه اعزام شدند.

فخاری یادآور شد: نجاتگران پس از انجام اقدامات کمک‌های اولیه و پیش‌بیمارستانی برای ۳ کودک نجات‌یافته، ۲ کودک را به بیمارستان انتقال دادند.

پیکر کودک چهارم بعد از جست‌وجوی یک ساعت و نیمه و عدم موفقیت عملیات احیا توسط نیروهای امدادی، به عوامل انتظامی و اورژانس حاضر در صحنه تحویل داده شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد