شناسه خبر: ۸۷۳۹
لینک کوتاه کپی شد

وضعیت آب و هوا ۲۷ شهریور

این 5 استان منتظر باران های سیل آسا باشند!

سازمان هواشناسی برای امروز ۲۷ شهریورماه در پنج استان کشور بارش‌های سیل‌آسا و برای تهران آسمانی صاف تا کمی ابری همراه با افزایش باد پیش‌بینی کرده است.

هواشناسی

پر بازدید

ترینی‌ها :

سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز (سه شنبه) در نیمه شمالی آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، غرب مازندران و شمال سمنان افزایش ابر و بارش باران پیش بینی می‌شود.

به گزارش ایرنا، فردا (چهارشنبه) در گیلان، مازندران، برخی مناطق گلستان، خراسان شمالی و ارتفاعات البرز، پنجشنبه در شمال استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، برخی مناطق اردبیل و گیلان، ابرناکی و رگبار و رعد و برق پیش بینی می‌شود.

جمعه در شمال غرب و گیلان رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی رخ خواهد داد.

شنبه در شمال استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، برخی مناطق اردبیل و گیلان ابرناکی و رگبار و رعد و برق پیش بینی می‌شود.

امروز در نوار شرقی، برخی مناطق غرب، طی روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه در نوار شرقی، بخش‌هایی از مرکز و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی، جمعه و شنبه در غرب و برخی مناطق شمال غرب، در برخی ساعات وزش باد شدید و گردوخاک پیش بینی می‌شود.

چهارشنبه و پنجشنبه دریای خزر پنجشنبه و جمعه خلیج فارس مواج است.

آسمان امروز تهران صاف تا کمی ابری همراه با افزایش باد پیش بینی شده است. بیشینه دمای امروز پایتخت ۳۰ و کمینه دمای آن ۲۲ درجه سانتی گراد بالای صفر است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد