شناسه خبر: ۸۷۰۹
لینک کوتاه کپی شد

کاهش ساعت کاری کارمندان بالاخره تصویب شد! + جزئیات

در نهایت کاهش ساعت کاری کارمندان در هفته تصویب شده است.در ادامه جزئیات را بخوانید..

تعطیلی

پر بازدید

ترینی‌ها :

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: کاهش ساعت کاری به ۴۰ ساعت در هفته تصویب شد.این خبر خوشحالی بسیاری از کارمندان را به همراه آورده است.

ولی داداشی در گفتگو با مهر در تشریح جلسه عصر امروز کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: ایرادات شورای نگهبان به جزئیات لایحه اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری یا به عبارت دقیق‌تر ایرادات وارده به لایحه کاهش ساعت کاری کارکنان دولت و افزایش تعطیلات آخر هفته عصر امروز در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بررسی شد.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی متذکر شد: اعضای کمیسیون علاوه بر تأیید مصوبه کاهش ساعت کاری به ۴۰ ساعت در هفته یعنی از روز شنبه تا روز چهارشنبه، ایراد گرفته شده از سوی شورای نگهبان درباره قید تعطیلی روز شنبه را مرتفع کردند.

وی بیان کرد: همچنین با تأیید پیشنهاد قبلی دولت، ۴۰ ساعت کار اداری از شنبه تا چهارشنبه به استثنای واحدهای نظامی و انتظامی، بخش عملیاتی واحدهای خدمات‌رسانی از قبیل بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی- درمانی مورد تصویب اعضای کمیسیون قرار گرفت.

رسیدگی به طرح افزایش تعطیلات دوباره در مجلس | تعطیلات آخر هفته اضافه خواهد شد ؟

این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قرار شد این مصوبه اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به صحن مجلس ارائه شود تا در صحن مجلس بررسی شود.

فضل الله رنجبر، عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به جلسه این کمیسیون اظهار کرد: درباره موضوع تعطیلات آخر هفته بحث مفصلی شد و در نهایت مصوب شد که جمعه‌ها تعطیل باشد و روز پنجشنبه نیز خدمات اداری ارائه نشود که به معنای همان تعطیلی است‌.

وی بیان کرد: همچنین سقف ساعت کاری اداری در طول هفته ۴۰ ساعت در نظر گرفته شد که این موضوع در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی رأی آورد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد