شناسه خبر: ۸۵۶۱
لینک کوتاه کپی شد

توضیحات همتی درباره جاماندگان سهام عدالت | پیگیری ثبت نام جا ماندگان سهام عدالت

جاماندگان سهام عدالت بخوانند | صحبتهای وزیر اقتصاد درباره جا ماندگان سهام عدالت

عبدالناصر همتی، وزیر اقتصاد درباره جاماندگان سهام عدالت توضیحاتی را در حاشیه همایش بانکداری اسلامی بیان کرد.

وزیر اقتصاد

پر بازدید

ترینی‌ها :

عبدالناصر همتی در همایش بانکداری اسلامی و در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره سوالی از جاماندگان سهام عدالت توضیحاتی را ارائه کرد و از وضعیت جاماندگان سهام عدالت توضیحاتی ارائه نمود. برخی از اقشار جامعه هنوز موفق به ثبت نام و دریافت سهام عدالت نشده اند. 

 عبدالناصر همتی در سی و چهارمین همایش بانکداری اسلامی در پاسخ به سوالی در خصوص جاماندگان سهام عدالت، اعلام کرد که این مسئله در دست پیگیری است. او همچنین بیان کرد که رئیس جدید سازمان بورس به زودی معرفی می‌شود و درباره سیاست ارزی کشور اظهار داشت که تلاش دولت بر نزدیک کردن نرخ نیما به نرخ بازار آزاد است.

افزایش مجدد حقوق کارمندان در سال 1403 قطعی شد؟+ جزییات

پیگیری وضعیت جاماندگان سهام عدالت

وزیر اقتصاد، همتی، به مسئله جاماندگان سهام عدالت پرداخت. او تاکید کرد که این موضوع یکی از اولویت‌های وزارت اقتصاد است و به‌زودی در دستور کار قرار خواهد گرفت. همتی افزود که پیگیری‌های لازم در این زمینه انجام خواهد شد تا افرادی که در مراحل قبلی توزیع سهام عدالت جا مانده‌اند، بتوانند از این سهام بهره‌مند شوند.

سهام عدالت از جمله سیاست‌های اقتصادی است که به منظور توزیع عادلانه ثروت میان اقشار مختلف جامعه طراحی شده است. با این حال، به‌دلیل برخی مشکلات اجرایی، بخشی از جامعه از این سهام محروم مانده‌اند. پیگیری این موضوع از سوی وزیر اقتصاد می‌تواند گامی موثر در جهت تحقق عدالت اجتماعی و اقتصادی باشد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد