شناسه خبر: ۸۵۵۱
لینک کوتاه کپی شد

زندگینامه نسرین وزیری | علت بازداشت نسرین وزیری | تحصیلات نسرین وزیری

بیوگرافی نسرین وزیری مسئول روابط عمومی وزارت راه وشهرسازی

زندگی نامه نسرین وزیری، تحصیلات نسرین وزیری، سوابق و فعالیتهای نسرین وزیری، علت دستگیری نسرین وزیری در این مطلب بیان خواهد شد.

نسرین وزیری

پر بازدید

ترینی‌ها :

 با حکم وزیر راه و شهرسازی، وحید قربانی از روابط عمومی وزارت راه برکنار و نسرین وزیری جایگزین او شد. بیوگرافی نسرین وزیری، تاریخ تولد نسرین وزیری، تحصیلات نسرین وزیری، فعالیتهای اجرایی و فعالیتهای علمی نسرین وزیری را در این مطلب از ترینی ها برای شما خواهیم گذاشت. 

تاریخ تولد نسرین وزیری

نسرین وزیری متولد ۷ تیر ۱۳۶۰ در تهران، روزنامه‌نگار ایرانی و فعال در حوزه رسانه و روابط عمومی است که پیش‌تر دبیر گروه سیاسی خبرآنلاین بود.

تحصیلات

نسرین وزیری دانشجوی دکترای ارتباطات از دانشگاه علامه طباطبایی است.

(ویدئو) صدای آژیر در برنامه ای با حضور پزشکیان سبب قطع برنامه شد !

علت بازداشت نسرین وزیری

نسرین وزیری در دی ماه سال ۸۸ به علت شرکت در اعتراضات به نتایج انتخابات ریاست جمهوری بازداشت و بعد از ۲۳ روز با قرار کفالت از زندان اوین آزاد شد.

ممنوع الورودی نسرین وزیری به مجلس

وزیری حین بازداشت در خبرآنلاین و خبرگزاری کار ایران، خبرنگار پارلمانی بود و اگرچه از سوی ادارهٔ اخبار مجلس به عنوان «خبرنگار» ممنوع الورود شد؛ اما ده سال بعد به عنوان مدیرکل حوزه ریاست سازمان نقشه‌برداری کشور توانست در جلسات کارشناسی کمیسیون‌های مجلس حضور یابد.

 نسرین وزیری کاندیدای شورای شهر تهران

 نسرین وزیری، در انتخابات شورای شهر تهران (۱۳۹۶) نامزد شد توانست تأیید صلاحیت شود اما از رقابت در این انتخابات انصراف داد.

کتاب نسرین وزیری

 نسرین وزیری کتابی با عنوان بازیگران و بازیگردانان مجلس در رابطه با نه دوره مجلس شورای اسلامی نوشته که در سال ۱۳۹۴ به چاپ رسید.

سوابق کاری نسرین وزیری

  • دبیر سیاسی روزنامهٔ ایران 
  • مدیر کل دفتر ریاست، روابط عمومی و همکاری‌های بین‌الملل سازمان نقشه‌برداری کشوری
  • رئیس مرکز اطلاع رسانی، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان برنامه و بودجه کشور
  • دبیر گروه سیاسی خبرآنلاین 
  • نسرین وزیری با ایسنا، ایلنا، روزنامه اعتماد ملی، روزنامه شرق، تهران امروز، روزنامه همشهری، روزنامه جام جم، روزنامه اعتماد و خبرآنلاین همکاری داشته‌است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد