شناسه خبر: ۸۴۵۸
لینک کوتاه کپی شد

اعلام نتایج ایران خودرو | لیست برندگان قرعه کشی ایران خودرو امروز | نتایج قرعه کشی ایران خودرو با کد ملی | نتایج ایران خودرو | نتایج قرعه کشی شهریور ماه ایران خودرو | جواب قرعه کشی ایران خودرو | اسامی برندگان ایران خودرو

آخرین خبر از زمان اعلام قرعه کشی ایران خودرو + جزییات و لینک اعلام نتایج

ایران خودرو زمان اعلام نتایج قرعه کشی ثبت نام خودرو را چندی پیش برگزار کرده بود اعلام کرد.

ایران خودرو

پر بازدید

ترینی‌ها :

 طبق اعلام قبلی ایران خودرو، نتایج قرعه کشی خودرو که چندی پیش ثبت نام و شیوه تحویل آن انجام شده بود، امروز شنبه 17 شهریور ماه 1403  یا حداکثر تا فردا  یکشنبه 18 شهریور ماه 1403 عصر اعلام خواهد شد. با ترینی ها همراه باشید تا توضیحات کامل تری از  آگاهی از نحوه و زمان قرعه کشی ایران خودرو بخوانید.

کدام خودروها عرضه شدند؟

در فروش فوق‌العاده ایران خودرو محصولات هایما ۷X، هایما S۷ پلاس، هایما S۵، پژو ۲۰۷i دستی با موتور TU۵،پ ژو ۲۰۷i دستی با موتور TU۳، رانا پلاس، سورن پلاس بنزینی، تارا دستی، ری را، تارا اتوماتیک و دو خودروی برقی لونا GRE و FAW Bestune NAT عرضه شدند. قرعه‌کشی ایران خودرو این بار شامل ۳ گروه از مشتریان بود.؛ مشتریان عادی، مشتریان طرح جوانی جمعیت و همچنین مشتریان طرح نوسازی خودروهای فرسوده.

خوش شانس های واقعی در قرعه کشی ایران خودرو چه کسانی هستند؟

نحوه دریافت نتیجه ایران خودرو

این نتایج علاوه بر پیامک در یکی از سایت‌های ikco.ir یا ikcosales.ir قابل مشاهده خواهد بود.

گفتنی است، یازدهم شهریور ماه قرعه کشی ایران خودرو انجام شد. در این دوره تعداد سفارش گذاری متقاضیان در مجموع ۳ میلیون و ۵۳ هزار و ۱۲۹ مورد بود که از این میزان تعداد سفارش طرح عادی یک میلیون و ۶۶۱ هزار و ۴۴۴ مورد، تعداد سفارش طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت یک میلیون و ۶۹ هزار و ۵۴ مورد، تعداد سفارش طرح فرسوده ۲۵۲ هزار و ۷۷۶ مورد و تعداد سفارش طرح برقی نیز ۶۹ هزار و ۸۵۵ مورد بوده است.

۸۰۷ هزار و ۳۰۵ نفر روش خرید از طریق پیش فروش را انتخاب کردند. تعداد متقاضیان روش فوق‌العاده نیز ۲ میلیون و ۲۴۵ هزار و ۷۶۴ نفر بوده‌اند.

همچنین ایران خودرو اعلام کرد: در طرح اخیر ثبت‌ درخواست خرید محصولات ایران‌خودرو شامل متقاضیان عادی، مشمولان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و مشمولان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده، ری‌را انتخاب یک چهارم از مجموع بیش از سه میلیون نفری متقاضیان بوده است.

براساس آمارها مجموعا بیش از ۸۵۵ هزار نفر از متقاضیان در این مرحله، خودرو ری‌را، نخستین کراس‌اوور ملی را در اولویت‌های خود برای ثبت سفارش خودرو قرار داده‌اند.

خودروی ری‌را، جدیدترین محصول گروه صنعتی ایران خودرو و نخستین کراس اوور ملی با ۶۸ درصد داخلی سازی است که برای نخستین بار در این طرح به بازار داخلی عرضه خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد