شناسه خبر: ۸۳۵۴
لینک کوتاه کپی شد

خرید خانه در تهران با ۲ میلیارد تومان | خانه های ۲ میلیارد تومانی در تهران | خرید خانه در تهران تا ۲ میلیارد تومان | خانه های ارزان قیمت تهران

می دونستی با 2 میلیارد تومان میتونی تهران خونه بخری؟

در تهران امکان خرید خانه با قیمت حدود 2 میلیارد تومان در برخی مناطق وجود دارد. قیمت خانه هایی که می توان با حدود دو میلیارد تومان خرید را در ادامه ببینید

مسکن در تهران

پر بازدید

ترینی‌ها :

گرچه قیمت مسکن در کلان شهر تهران بالاست و برای همه امکان خرید مسکن در تهران وجود ندارد، اما باید بگوییم در برخی مناطق تهران و یا برخی خانه های تهران با شرایط خاص را می توان با قیمتهای پایین تری تا 2 میلیارد تومان هم تهیه کرد. با ترینی ها همراه باشید تا قیمت خانه هایی را که در تهران می توان تا حدود دو میلیارد تومان خرید، ببینید.

یک آپارتمان ۶۱ متری در حالی که هشت سال از ساخت آن می‌گذرد به قیمت دو میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان فروخته می‌شود. آپارتمان دیگری در این محله با متراژ ۴۸ متر و سن بنای ۱۹ سال به قیمت دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به فروش گذاشته شده است.

(ویدیو) ماجرای ساخت مسکن ۲۵ متری در تهران چیست؟

آپارتمانی با متراژ ۷۵ متر و سن بنای ۱۳ سال در جوادیه به قیمتی حدود سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به فروش گذاشته شده است.

در محله امامزاده حسن تهران واحدی با متراژ ۵۵ متر در حالی که ۱۳ سال از ساخت آن می‌گذرد، دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان ارزش دارد.

اقتصادآنلاین در گزارشی نوشت: با بودجه‌ای کمتر از دو میلیارد تومان می‌توان در محله بلورسازی صاحب آپارتمانی ۴۳ متری با سن بنای ۱۰ سال شد.

خانه‌ای ۴۹ متری در مشیریه ساخت سال ۱۳۸۵ به قیمت یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

الیته توجه کنید که این قیمت ها به طور حدودی می باشد و  قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

قیمت خانه ارزان در تهران

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد