شناسه خبر: ۸۲۳۴
لینک کوتاه کپی شد

تصاحب اموال علی انصاریان توسط نزدیکان | تهدید مادر علی انصاریان توسط نزدیکان

تهدید مادر علی انصاریان با اسلحه و بالا کشیدن تمام ثروتهای پسرش

مادر زنده یاد علی انصاریان، فوتبالیست و بازیگر کشورمان که در اثر کرونا درگذشت، صحبتهای تلخی را درباره اوضاع زندگی پس از مرگ علی انصاریان و تهدیدش به مرگ گفت.

علی انصاریان

پر بازدید

ترینی‌ها :

علی انصاریان فوتبالیست ایرانی که تجاربی را هم در زمینه مجری گری و بازیگری داشت، در 15 بهمن 1399 در اثر ابتلا به بیماری کرونا درگذشت.مادر علی انصاریان که رابطه عاطفی عمیقی نیز با پسرش داشت در مصاحبه ای که اخیرا انجام داده از  ماجرای تهدیدش به مرگ توسط دو نفر از اطرافیان و نزدیکان خبر داد و از اهالی فوتبال تقاضای کمک کرد.

ماجرای تصاحب اموال علی انصاریان توسط نزدیکان

در اتفاقی باور نکردنی، دو نفر از نزدیکان علی انصاریان بخشی از اموال فوتبالیست فقید تیم ملی و پرسپولیس را با جعل سند به نام خود کرده و مادر علی انصاریان را برای وادار کردن به سکوت، تهدید به قتل می‌کنند.

این ۲ نفر از اعتماد مادر علی انصاریان بهره برده و اموال علی انصاریان را به نام خود سند زده‌اند. در حالی که پرونده شکایت سادات شاه ولایتی، مادر علی انصاریان از این ۲ فرد که بسیاری از اهالی فوتبال با آن‌ها آشنا هستند در جریان است، یکی از آن‌ها به گفته مادر علی انصاریان شروع به تهدید کرده است.

مادر علی انصاریان در این خصوص گفت: ح. ا. ا و ف. ا با جعل سند، اموال پسرم را بالا کشیده‌اند. ح. ا. ا من را تهدید کرده که با چادرم خفه‌ام خواهد کرد. او حتی گفته با اسلحه گرم و نارنجک خانه‌ام را منفجر می‌کند.

بغض مادر انصاریان شکست و او به جز شکایت حقوقی، از اهالی فوتبال ایران درخواست حمایت داشته و اعلام کرد:

از اهالی فوتبال ایران درخواست می‌کنم نجاتم دهند و مال پسرم و جان خودم را نجات دهند.

آیا این خبر مفید بود؟

  • ناشناس ارسالی در

    چه غم انگیز😔😔

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد