شناسه خبر: ۸۱۴۰
لینک کوتاه کپی شد

دستگیری آرسن لوپن تهران | دستگیری سارق خیابان استاد معین

دستگیری گوشی قاپ فوق حرفه ای | آرسن لوپن تهران بالاخره دستگیر شد

سارق حرفه ای که در روزهای اخیر در نقاط مختلف تهران گوشی های مردم را با مهارت تمام می دزدید و عکس ها و فیلم هایی از او هم منتشر شده بود، بالاخره دستگیر شد.

دستگیری دزد تهران

پر بازدید

ترینی‌ها :

در روزهای اخیر خبر سارق گوشی تهران که بسیار حرفه ای عمل می کرد و هر روز نیز در یک منطقه تهران دیده می شد، در فضای مجازی منتشر شد. فیلم های زیادی از این سارق نیز با نقاب دار بر سر و ماسکی بر صورت به وسیله شهروندان و دوربین های مدار بسته شهری از وی پخش شده بود، ولی پلیس موفق به شناسایی و دستگیری او نشد.  با توجه به اینکه اولین ویدیو منتشر شده از این فرد مربوط به خیابان استاد معین بود، این سارق به سارق خیابان استاد معین معروف شده بود.

بهترین و بدترین شهرهای خاورمیانه برای زندگی معرفی شد

ساعاتی پیش نیز مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت اعلام کرد که این سارق از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ شناسایی و دستگیر شده است. این سارق به شکل باندی فعالیت داشت که در همین راستا همدستان وی نیز مورد شناسایی قرار گرفته و دستگیر شده‌اند.

سرهنگ بابک نمک‌شناس، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران نیز در همین راستا به ایسنا گفت که اخبار تکمیلی در این خصوص به زودی منتشر خواهد شد.

سردار سعید منتظرالمهدی، سخنگوی فراجا نیز با انتشار پستی در فضای مجازی اعلام کرد که این سارقان چهار نفر بوده‌اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد