شناسه خبر: ۸۰۹۶
لینک کوتاه کپی شد

سردار اشتری در موکب اربعین | سردار اشتری درعراق | پذیرایی زائران عراق سردار اشتری

پذیرایی صمیمانه سردار اشتری در موکب اربعین + ویدئو

سردار اشتری فرماندهی سابق انتظامی جمهوری اسلامی ایران در یکی از موکب های خدمت رسانی اربعین در عراق از زائران اربعین حسینی پذیرایی می کند.

سردار اشتری

پر بازدید

ترینی‌ها :

سردار «حسین اشتری» فرمانده سابق انتظامی ایران در اربعین 1403 در یکی از موکب های مسیر عراق که برای پذیرایی از زائران حسینی در نظر گرفته شده بود حاضر شد و از مردم با شربت پذیرایی کرد. وی انگیزه خود از حضور در این موکب را نیابت از شهید رییسی رییس جمهور پیشین اعلام کرد.

مهلت عودت ارز اربعین اعلام شد! + جرئیات

سردار حسین اشتری؛ فرمانده سابق انتظامی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با بیان اینکه به نیت از شهدای خدمت به ویژه شهید رئیسی در پیاده روی اربعین امسال شرکت کرده‌ است. اظهار کرد: اکثر زائرانی که در پیاده روی اربعین شرکت می کنند به نیت یکی از شهدا در این مسیر قدم برمی‌دارند و بنده هم به نیت شهید رئیسی، شهید سلیمانی و شهید زاهدی در این مراسم حاضر شده‌ام.

وی افزود: همکارانم در انتظامی کل کشور تمهیدات خوبی را برای برقراری نظم و امنیت مرزها اندیشده اند و امیدوارم تمامی زوار به سلامت این مسیر را طی کنند و به کشور بازگردند.

فیلم حضور سردار اشتری در موکب اربعین و پذیرایی او از مردم را در  بالا مشاهده می کنید.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد