شناسه خبر: ۸۰۹۲
لینک کوتاه کپی شد

هویت دختر همراه دوروف

دختر جوانی که همراه پاول دوروف دستگیر شد کیست؟ + عکس

پس از خبر دستگیری پاول دوروف مالک تلگرام در فرانسه خبرهایی مبنی بر همراهی و دستگیری یک دختر جوان با او نیز در فضای مجازی منتشر شد.

پاول دوروف

پر بازدید

ترینی‌ها :

پاول دوروف مالک اصلی تلگرام و مرد ثروتمند روسی روز گذشته در کشور فرانسه به علت نبود نظارت کافی بر محتوای مجرمانه در تلگرام دستگیر شد. تصویر از دختر جوانی که به همراه پاول دوروف دستگیر شد، در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود. رسانه های آذربایجان نوشته اند که این دختر جوان از لحظه دستگیری دوروف تا به حال در شبکه های اجتماعی آنلاین نشده است.

دستگیری پاول دوروف، برنامه ای از پیش تعیین شده برای رفع اتهام از خود!

کانال‌های تلگرامی روس تایید کرده‌‌اند: هنگام دستگیری «پاول دورف»، بنیان‌گذار و مدیرعامل «تلگرام»، یک دختر جوان همراهش بوده که در جریان سفر به قزاقستان، قرقیزستان و آذربایجان [قبل ورود به فرانسه]، مسیر سیرشان را با لوکیشن عکس و ویدئو پست می‌کرده. در این پست‌ها تصاویر بیرون و داخل جت شخصی دورف مشخص است.

دختری که همراه دوروف دستگیر شد

هویت دختری که همراه پاول دوروف دستگیر شد

جولی واویلووا، 24 ساله، مربی و فعال بازار رمزارز از دبی است. در اینستاگرامش بیش از 20 هزار فالوور دارد، خود را یک گیمر توصیف می‌کند. به چهار زبان انگلیسی، روسی، اسپانیایی و عربی مسلط است. در حالی که ماهیت دقیق رابطه جولی واویلووا با پاول دورف نامشخص است، ظاهر شدن مکرر آنها با هم نشان‌دهنده ارتباط عمیق‌تری است.

پست‌های جولی واویلووا در رسانه‌های اجتماعی، از جمله عکس‌هایی با پاول دوروف در پاریس، شایعاتی را در جامعه فعالان رمز‌ارز ایجاد کرده مبنی بر اینکه او ممکن است سهوا یا عمدا به دستگیری پاول دورف کمک کرده باشد. برخی در مورد احتمال دخالت او در دستگیری پاول، با بی‌پروایی صحبت می‌کنند و به تئوری‌هایی مثل اینکه جولی واویلووا «تله عسل» (چیزی شبیه پرستو) است او یا اینکه شاید مامور موساد باشد، دامن می‌زنند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد