شناسه خبر: ۸۰۴۶
لینک کوتاه کپی شد

کد دستوری اینترنت رایگان اربعین | اینترنت رایگان اربعین

10 گیگ اینترنت رایگان به مناسبت اربعین حسینی + نحوه دریافت

همراه اول به مناسبت ایام اربعین حسینی اینترنت رایگان به مشترکین خود ارائه می دهد که مقدار حجم و شرایط استفاده و نحوه دریافت آن را در ادامه خواهید خواند.

اینترنت رایگان همراه اول

پر بازدید

ترینی‌ها :

اینترنت رایگان از جمله هدایای تشویقی است که اپراتورها به منظور بالا بردن سطح رضایت مشتریان در مناسبتهای مختلفی آن را ارائه می کنند. به مناسبت ایام اربعین اپراتور همراه اول به منظور رفاه حال مشترکین خود 10 گیگ اینترنت رایگان به آنان هدیه  می دهد که تا  72 ساعت نیز دارای اعتبار می باشد.

شما می‌توانید با استفاده از کد دستوری #1 * 40 *، 1 گیگابایت اینترنت رایگان 7 روزه ویژه اربعین برای استفاده در مناطق مرزی مهران، خسروی، شلمچه، چذابه، تمرچین، باشماق و مسیرهای منتهی به این مناطق دریافت کنید.

 این کد اینترنت ایرانسل رایگان فقط برای این مناطق قابل استفاده بوده و 7 روز پس از فعال‌سازی اعتبار دارد. توجه داشته باشید که قبل از دریافت این اینترنت باید در اپلیکیشن ایرانسل من پس از ورود به قسمت پروفایل و یا با استفاده از کد دستوری #1 * 1111 *، رومینگ را فعال کنید. برای مشاهده جزئیات بیشتر در وبسایت ایرانسل بر روی “خرید کنید” کلیک نمایید.

کد دستوری دریافت اینترنت رایگان اربعین همراه اول

استعلام بسته از طریق درگاه *100*10# و نسخه جدید اپلیکیشن همراه من امکان پذیر می باشد. برای نصب نسخه جدید میتوانید به صفحه اختصاصی اپلیکیشن همراه من مراجعه نمایید و یا کد دستوری *1111# را با گوشی هوشمند خود شماره گیری فرمایید.

بسته هدیه 10 گیگابایت، از زمان فعالسازی به مدت 72 ساعت قابل استفاده بوده و فاقد تمدید خودکار است. هر شماره دائمی و یا اعتباری همراه اول یک مرتبه امکان بهره مندی از این هدیه را خواهد داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد