شناسه خبر: ۸۰۲۶
لینک کوتاه کپی شد

هک کیف پول تلگرام

بیانیه مدیر عامل درباره هک ربات کیف پول ولت تلگرام

پس از انتشار خبری مبنی بر هک کیف پول تلگرام، مدیر عامل ربات کیف پول ولت تلگرام درباره این خبر بیانیه ای صادر کرد.

تلگرام

پر بازدید

ترینی‌ها :

پس از انتشار خبری درباره اینکه ربات ولت دچار حمله هکری شده و به کاربران درباره پیام های سرمایه گذاری هشدار می داد،  با ریپورت و گزارش کاربران، برچسب کلاهبرداری به این ربات اضافه شد. هم چنین پس از این وقایع مدیرعامل  ربات کیف پول ولت تلگرام پیامی را برای کاربران فرستاد.

آیا با هوش مصنوعی می توان بو و رایحه را حس کرد؟

بیانیه حرفه‌ای مدیرعامل ربات کیف پول ولت تلگرام درمورد هک اخیر:

دیشب چند هزار نفر از کاربران یه پیام مشکوک از ربات رسمی پشتیبانی ولت دریافت کردن. توی این پیام یه لینک فیشینگ بود که ما هیچ مجوزی براش نداده بودیم. دلیل این مشکل شناسایی و برطرف شده و هیچ‌وقت سرمایه‌های کاربران در خطر نبوده. عاملین این کار تونستن یه حفره امنیتی کوچیک توی سرویس جانبی‌ای که تیم پشتیبانی ما ازش استفاده می‌کنه پیدا کنن و یه تعداد محدودی پیام بفرستن. تیم ما خیلی سریع مشکل رو رفع کرد و دسترسی‌های خارجی رو قطع کرد.

اون ۱۰ نفری که به پیام مشکوک واکنش نشون دادن، کامل جبران خسارت می‌شن. ما تست‌های بیشتری روی نرم‌افزارهای جانبی بخش پشتیبانی انجام می‌دیم که دیگه این اتفاق نیفته و بابت این مشکل عذرخواهی می‌کنیم.

بازم تاکید می‌کنیم که سرمایه‌ها همیشه کاملاً امن بودن و فقط پلاگین خدمات مشتریان ما تحت تاثیر قرار گرفت

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد