شناسه خبر: ۷۹۵۹
لینک کوتاه کپی شد

بازگرداندن ماشین قدیمی فریدون اسرایی به ایران | خودروی کادیلاک فریدون اسرایی

فریدون آسرایی خواهان بازگرداندن یار قدیمی اش به ایران

فریدون اسرایی خواننده معروف و پرطرفدار کشورمان که این روزها در ونکوور کانادا به سر می برد، حرف هایی را از تصمیم خود برای بازگرداندن یار قدیمی اش به ایران گفت.

فریدون اسرایی

پر بازدید

ترینی‌ها :

فریدون اسرایی خواننده مطرح  و پر طرفدار سبک پاپ کشورمان در شبکه های اجتماعی عکسی از خودروی کادیلاک قدیمی خود منتشر کرد که پس از دو سال دوباره در کانادا به آن رسیده است. به نظر می رسد که این خودرو از علاقه مندی های جدانشدنی فریدون اسرایی باشد چرا که وی از قصد خود برای بازگشت این اتومبیل به ایران خبر داده است.

خودروی کادیلاک فریدون اسرایی

آسرایی درباره این خودروی کلاسیک و خوشرنگش گفت: این خودروی کادیلاک الدورادوی کروک مدل ۱۹۷۳ (۱۳۵۲ شمسی) هست که آن را سال ۱۹۹۳ (۱۳۷۲) خریده‌ام و همچنان خودروی مورد علاقه‌ام هست وهر زمان که به کانادا برمی‌گردم یار غار من است. 

وی افزود: همه قطعات این کادیلاک اوریجینال(اصل) است و سالم. حدود ۲۲ سالی که به ایران برگشته‌ام اکثر مواقع در پارکینگ خانه‌ام در کانادا بوده و بسیار کم استفاده شده و به همین دلیل بسیار سالم و تمیز مانده است. این خودرو را بیشتر به خاطر علاقه و یادگار از گذشته نگه داشته‌ام. این ماشین معروفه و به خاطر فیلم پینک کادیلاک با بازی کلینت ایستوود خیلی مشهور شد. 

فریدون اسرایی

خواننده آلبوم مطرح غریبه که این روزها در ونکوور کانادا حضور دارد در پایان گفت: خیلی دوست دوست دارم این ماشین و یار قدیمی‌ام را به ایران بیاورم ولی نمی‌دانم امکان آن وجود دارد یا نه ولی خیلی دوست دارم مواقعی که در ایران هستم هم کادیلاک‌ام کنارم باشد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد