شناسه خبر: ۷۹۳۹
لینک کوتاه کپی شد

حضور کریستیانو رونالدو در مشهد | برگزاری بازی های آسیایی استقلال در مشهد

کریستیانو رونالدو به مشهد می رود!

به احتمال بسیار بالا کریستیانو رونالدو بازیکن معروف تیم النصر عربستان در ماههای آتی سفری به شهر مشهد خواهد داشت.

رونالدو

پر بازدید

ترینی‌ها :

پس از آنکه مشخص شد که ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی برای بازی لیگ نخبگان آسیا آماده نمی شود، باشگاههای استقلال و پرسپولیس در تکاپو هستند تا طی روزهای آینده یک ورزشگاه دیگر را معرفی کنند تا مورد تایید کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار بگیرد و بازیهایی که به میزبانی آنهاست در آنجا برگزار شود.

کریستیانو رونالدو پسرش را از اینستاگرام محروم کرد!

استادیوم امام رضا در مشهد میزبان بازی لیگ نخبگان آسیا

به نقل از خبر ورزشی در این بین استقلالی ها قصد دارند استادیوم امام رضا (ع) مشهد را برای میزبانی از بازی هایشان معرفی کنند و برای این موضوع در حال گرفتن استعلام های لازم هستند.

البته ظاهرا هنوز شورای تامین استان خراسان رضوی با برگزاری بازی در این ورزشگاه موافقت نکرده است، اما استقلالی ها امیدوارند در نهایت رضایت مسئولان مشهد را جلب کنند.

طبق اعلام مسوولان استادیوم آزادی، به نظر می رسد این استادیوم قدیمی تا پایان مهرماه شرایط برگزاری بازی را نخواهد داشت و این مساله استقلال، پرسپولیس و حتی تیم ملی ایران را دچار دردسر بزرگی کرده است.

استقلال در چارچوب جام نخبگان آسیا با تسم النصر هم گروه است که رونالدو را در ترکیب خود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد