شناسه خبر: ۷۹۱۵
لینک کوتاه کپی شد

قیمت اجاره خانه در منیریه تهران | قیمت اجاره خانه کوچک در تهران | قیمت اجاره خانه در ولنجک

قیمت اجاره خانه نقلی در محله های مختلف تهران در تابستان 1403

قیمت بالای اجاره خانه در تهران یکی از دغدغه های ساکنان این شهر است. در این مطلب شما را با اجاره خانه در نقاط مختلف تهران آشنا می کنیم.

اجاره خانه در تهران

پر بازدید

ترینی‌ها :

 قیمت بالای اجاره خانه در تهران، تبدیل به یکی از چالش های مهم زندگی در شهر تهران شده است تا جایی که حتی برخی از آژانس ها و پلتفرم ها اقدام به اجاره اتاق با آشپزخانه و حتی سرویس بهداشتی مشترک نموده اند. در این مطلب قیمت اجاره خانه های کوچک در محله های مختلف تهران را برای شما خواهیم آورد.

قیمت اجاره در نقاط مختلف تهران

در محله منیریه، برای سوئیتی قدیمی با ۳۰ مترمربع زیربنا، بدون اتاق و پارکینگ با ۳۰۰ میلیون تومان رهن و ۵ میلیون تومان اجاره ماهانه آگهی شده است؛ اما در آگهی قید شده که ساخت بنا برای سال ۱۴۰۰ است.

در ولنجک نیز، برای واحدی ۲۰ متری اما با ظاهر و امکانات به‌روز، بدون پارکینگ، آسانسور و انباری، ۳۵۰ میلیون تومان رهن و ۱۰ میلیون تومان اجاره ماهانه در نظر گرفته شده است.

آگهی دیگر مربوط می‌شود به واحدی با ۳۰ مترمربع زیربنا بر روی پشت‌بام در محله تهرانپارس شرقی که در اطلاعات آن قید شده که این واحد، در مساحت ۱۰۰ مترمربع زیربنا قرار گرفته و رهن آن، ۱۰۰ میلیون تومان و اجاره ماهانه آن ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

برخی از این اتاق و سوئیت‌ها در بالکن و یا زیرهم‌کف این ساختمان‌های قدیمی قرار گرفته‌اند؛ سوئیت ۱۵ متری زیر هم‌کف در محله خاک سفید، با ۱۰۰ میلیون تومان رهن و یک میلیون تومان اجاره ماهانه آگهی شده است./تجارت نیوز 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد