شناسه خبر: ۷۹۱۰
لینک کوتاه کپی شد

شانس متقاضیان در قرعه کشی خودرو | شانس برنده شدن خودرو| شانس متقاضیان طرح عادی در دریافت خودرو

میزان شانس شما در قرعه کشی ایران خودرو + توضیحات

ثبت نام دور جدید ایران خودرو از چند روز پیش شروع شده است و افرادی که در این طرح شرکت کرده اند، شانس های متفاوتی برای دریافت خودرو دارند.

ایران خودرو

پر بازدید

ترینی‌ها :

شرکت ایران خودرو چند روزی است که دور جدید ثبت نام خود را آغاز نموده است. تا به حال حدود 2 میلیون نفر در این طرح شرکت کرده اند که درصد شانس آنها برای دریافت خودرو یکسان نیست.شرکت ایران خودرو در اطلاعیه‌ای جدیدترین شرایط طرح فروش محصولات خود برای متقاضیان عادی، مادران و طرح جایگزینی خودروهای فرسوده را اعلام کرد. در عکس زیر میزان شانس هر کدام از گروههای ثبت نامی را در قرعه کشی ایران خودرو می بینید.

زمان قرعه کشی ایران خودرو اعلام شد؟ 

شانس دریافت خودرو

شانس احتمالی هر فرد در قرعه کشی ایران خودرو

تا ساعت ۱۰صبح دیروز 29 مرداد 1403  ۲میلیون و ۱۸۴هزار و ۷۷۱نفر به‌صورت کلی در طرح فروش خودرو ثبت‌نام کردند که از این آمار حدود یک‌میلیون نفر با تشکیل حساب وکالتی در طرح عادی و مابقی در قالب طرح جوانی و خودروی فرسوده پیش ثبت‌نام را انجام داده‌اند. با در نظر گرفتن عرضه ۱۱۵هزار دستگاه خودرو در این مرحله، عملا ۷۰درصد از خودروها نصیب «مادران» و «فرسوده‌ها» شده و شانس مشتریان عادی برای برنده شدن، محدود به ۳۰درصد باقی‌مانده یعنی کمتر از ۳۶هزار دستگاه است. به این ترتیب تقاضای خودرو ۲۰برابر عرضه برآورد می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد