شناسه خبر: ۷۸۹۶
لینک کوتاه کپی شد

فوت دختر ۱۲ ساله در دندان پزشکی

مرگ دختربچه 12 ساله تبریزی بخاطر عصب کشی دندان! + جزئیات

به تازگی اخباری جدید درمورد فوت یک دختر بچه 12 ساله به دلیل خدمات دندان پزشکی نامناسب در حال پخش است که در ادامه جزئیات آن را بخوانید.

پریا دلکش

پر بازدید

ترینی‌ها :

متاسفانه در اخباری تلخ مطلع شده ایم که پریا دلکش دختری 12 ساله که به دلیل عصب کشی و خدمات دیگر به دندان پزشکی مراجعه کرده بود به دلیل تاثیر بیهوشی و عدم حضور دکتر دندان پزشک و دکتر بیهوشی جان خودش را از دست داد.

دریا دلکش، دختر ۱۲ ساله اهل تبریز ، پس از یک عمل دندانپزشکی تحت بیهوشی در یک کلینیک دندانپزشکی در تبریز جان خود را از دست داد. پدر دریا ، که خود داروساز است ، در مصاحبه‌ای اظهار داشت که پزشک بیهوشی بلافاصله پس از پایان کار کلینیک را ترک کرده و دندانپزشک نیز پس از انجام کارهای لازم آن‌ها را تنها گذاشته است.

طبق گفته‌های پدر دریا هیچ خدمات خاصی جهت دندانپزشکی تحت بیهوشی برای دخترش صورت نگرفته و روز حادثه اصلا استانداردهای بیهوشی رعایت نشده ، به‌طوری که حتی لباس جراحی تن دختر او نبوده است و بلافاصله بعد از اتمام جراحی دندانپزشک و متخصص بیهوشی کلینیک را تـرک کردند و دخترم را در حالیکه هنوز بیهوش بود به ما تحویل دادند مرگ به خاطر یک عصب کشی ساده دندان؟! اصلا قابل توجیه و باور کردنی نیست.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد