شناسه خبر: ۷۸۴۳
لینک کوتاه کپی شد

واریز یارانه معیشتی مرداد ماه | واریز یارانه معیشتی دولت پزشکیان

خبرهای جدید از واریز یارانه 220 هزار تومانی!

وزیر تعاون در دولت سیزدهم درباره لزوم تداوم یارانه 220 هزارتومانی برای خانوارها توضیحاتی ارائه داد که در ادامه می آوریم.

یارانه

پر بازدید

ترینی‌ها :

سید صولت مرتضوی وزیر تعاون دولت سیزدهم در حاشیه همایش آموزشی توانمندسازی و توسعه سازمان‌های کارگری و کارفرمایی، در پاسخ به سوال خبرنگار درباره سرنوشت کالابرگهای الکترونیکی که به مناسبت دهه فجر به مردم داده شد، توضیحاتی را ارائه کرد و از لزوم تداوم آن گفت.

سید صولت مرتضوی در حاشیه همایش آموزشی توانمندسازی و توسعه سازمان‌های کارگری و کارفرمایی در پاسخ به پرسشی درباره سرنوشت کالابرگ الکترونیکی گفت: اجرای کالابرگ الکترونیکی تکلیف قانونی است. وزارت کار در دولت سیزدهم زیرساخت‌های مورد نیاز آن را فراهم کرده است.

 وی با اشاره به یارانه تشویقی دولت افزود: طرح «فجرانه» و یارانه ۲۲۰ هزار تومان تشویقی برای ۳ ماه اجرا شد و نتایج خوبی به دنبال داشت.

وزیر کار اظهار کرد: بالغ بر ۲۳۰ هزار فروشگاه با این وزارتخانه همکاری کرد و تمام منابع آن تأمین و بدون دغدغه عملیاتی شد.

مرتضوی گفت: امیدوار هستیم دولت چهاردهم این مسیر را ادامه دهد، زیرا منابع آن از محل هدفمندی یارانه‌ها بوده و اگر درآمد‌های هدفمند شده وصول شود، این یارانه پرداخت و کالابرگ الکترونیکی باید برای خانوار‌های مشمول شارژ شود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد