شناسه خبر: ۷۷۹۸
لینک کوتاه کپی شد

زمان ثبت نام خودروی شاهین سایپا | افراد واجد شرایط خودروی شاهین سایپا

سایپا شرایط ثبت نام خودروی شاهین را اعلام کرد | چه افرادی میتوانند ثبت نام کنند؟

سایپا به تازگی شرایط پیش فروش و فروش خودروی شاهین پلاس را اعلام کرد و در ادامه میتوانید جزئیات آن را ببینید.

شاهین سایپا

پر بازدید

ترینی‌ها :

در اخباری جدید سایپا شرایط پیش فروش خودروی شاهین و شاهین پلاس را اعلام کرده و قیمت،افراد واجد شرایط و ... را مشخص کرده است.در ادامه جزئیات و اطلاعات دیگر را ببینید.

خودرو شاهین از جمله خودروهای پرطرفداری است که در طرح‌های فروش اخیر عرضه شده است. متقاضیان خرید خودرو شاهین از کارخانه، باید پس از ثبت‌نام در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، مطابق با اولویت‌بندی در طرح‌های فروش کارخانه شرکت کنند. بدیهی است که طرح‌های فروش برای ثبت ‌نام خودرو شاهین، مطابق با اولویت‌بندی متقاضیان و با ارسال پیامک به آن‌ها اعلام خواهد شد.

شاهین سایپا

شرایط دریافت وام های فوری بانک ها در سال 1403

شرایط ثبت نام شاهین سایپا

پیش از هر چیز شرایط ثبت نام شاهین سایپا در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، مربوط به شرایط عمومی برای ثبت نام سایپا است که می‌توان به مواردی از جمله داشتن حداقل ۱۸ سال سن تمام، داشتن گواهینامه و… اشاره کرد. پس از اطمینان از داشتن این شرایط، برای ثبت نام خودروی شاهین باید طبق اولویت‌بندی اعلامی و دریافت پیامک اقدام شود. البته در دوره‌ای ثبت نام شاهین در بورس انجام می‌شد. در این شیوه ثبت‌نام نیز هر کدملی تنها می‌توانست یک خودرو را از کارخانه‌های خودروسازی داخلی از بورس خریداری کند که باید مبلغ آن را در بورس تخصیص می‌داد.

شرایط پیش فروش شاهین پلاس: مرداد 1403

با اعلام شرکت سایپا، آن دسته از منتخبین سامانه یکپارچه داخلی که در سال 1402 نسبت به انتخاب خودروی شاهین اتوماتیک CVT اقدام کرده‌ و در تاریخ 1403/05/24 نیز پیامک اطلاع‌رسانی سایپا را دریافت نموده‌اند، از ساعت 10 صبح روز شنبه مورخ 27 مردادماه 1403 و تا زمان تکمیل ظرفیت فروش، امکان واریز وجه و تکمیل ثبت نام شاهین پلاس را مطابق جدول زیر خواهند داشت:

شاهین سایپا

ﺗﺎرﯾﺦ و ﻧﺤﻮه ﺛﺒﺖ ﻧﺎم :

ﻣﺘﻘﺎﺿﯿﺎن ﻣﺤﺘﺮم ﺣﺎﺋﺰ ﺷﺮایطی که پیامک امکان وارﯾﺰ وﺟﻪ در ﺗﺎرﯾﺦ 24/05/1403 ﺑﺮای اﯾﺸﺎن از ﻃﺮﯾﻖ ﺳﺎﻣﺎﻧﻪ گروه سایپا ارﺳﺎل گردیده اﺳﺖ میتوانند از ﺳﺎﻋﺖ 10ﺻﺒﺢ روز ﺷﻨﺒﻪ ﻣﻮرخ 27/05/1403 ﺗﺎ تکمیلﻇﺮﻓﯿﺖ ﺑﺎ ﻣﺮاﺟﻌﻪ ﺑﻪ ﺳﺎﯾﺖ ﻓﺮوش اینترنتی ﺑﻪ آدرس https://saipa.iranecar.comو ﺛﺒﺖ اﻃﻼﻋﺎت شخصی و درﯾﺎﻓﺖ کد کاربری ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ وارﯾﺰ وﺟﻪ و ثبت نام اﻗﺪام ﻧﻤﺎﯾﻨﺪ.

ﻻزم ﺑﻪ ذکر اﺳﺖ ﻣﺘﻘﺎﺿﯿﺎنی که ﻗﺒﻼ ً ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﺛﺒﺖ اﻃﻼﻋﺎت شخصی و درﯾﺎﻓﺖ کد کاربری و رﻣﺰ ﻋﺒﻮر اﻗﺪام ﻧﻤﻮده اﻧﺪ ﻧﯿﺎز ﺑﻪ درﯾﺎﻓﺖ ﻣﺠﺪد کد کاربری و کلمه ﻋﺒﻮر ﺛﺒﺖ ﻧﺎم ﻧﺪارﻧﺪ.

شرایط کامل تر پیش فروش شاهین پلاس (PDF)

درمورد خودرو شاهین پلاس:

مشخصات فنی خودرو شاهین پلاس:

همانطور که بالاتر ذکر شد این خودرو در ابتدا قرار بود با موتور 1.65 لیتری BM16 تولید و روانه بازار شود اما به دلیل شروع تحریم ها مهندسان سایپا تصمیم به استفاده از موتور قدیمی مگا موتورز گرفتند. همانطور که میدانید موتور قدیمی M15 برای رفع نیازخودروهایی مثل ساینا و تیبا مناسب بود اما برای رفع نیاز یک خودرو سنگین و گران قیمت اندکی ضعیف است به همین دلیل این موتور دوباره برروی میز متخصصان سایپا رفت تا تبدیل به یک موتور حرفه ای شود.

از حق نگذریم این بازطراحی مهندسان نتیجه قابل قبولی داشت و این پیشرانه را تبدیل به یک پیشرانه توربو با استاندارد یورو ۵ کرده.پیشرانه ۴ سیلندر M15T این خودرو توانایی تولید ۱۱۰ اسب بخار قدرت و ۱۷۸ نیوتون متر گشتاوری را دارد که توسط یک گیربکس ۵ دنده دستی به چرخ های جلو هدایت میشود. حداکثر سرعت این خودرو عدد قابل قبول ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت را دارد و میتواند در مدت زمان ۱۳.۲ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد. نکته مهم این پیشرانه مصرف سوخت مناسب آن یعنی ۷.۲ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر است.

مزایا و معایب شاهین پلاس:

مزایا خودرو شاهین پلاس:

  • ظاهر زیبا
  • کابین و صندوق جادار (۴۲۰ لیتری)
  • ایمنی بالای خودرو در مقایسه با خودرو های داخلی
  • گشتاور مناسب

معایب خودرو شاهین پلاس:

  • کیفیت ساخت پایین
  • طراحی داخلی کابین
  • متریال داخلی خودرو پایین
  • قدیمی بودن ساختار انجین

امکانات و تجهیزات شاهین پلاس:

در بخش تجهیزات و امکانات، شاهین پلاس به امکانات مشابه با شاهین اتوماتیک مجهز است. بنابراین سیستم صوتی به همراه نمایشگر بزرگتر، تریم چرمی صندلی‌ها، کروز کنترل و همچنین قاب فرمان مشکی رنگ را در این خودرو خواهید دید. دو کیسه هوا به همراه سیستم کنترل پایداری، توزیع نیروی ترمز و ترمز ضدقفل نیز وظیفه حفظ ایمنی این خودرو را برعهده دارند. سنسور پارک و دوربین عقب نیز روی شاهین پلاس نصب خواهد شد.

در بخش تجهیزات رفاهی نیز امکانات مشابهی با شاهین اتوماتیک را در نسخه پلاس نیز خواهیم دید. سیستم ورود و استارت بدون کلید، سانروف، سنسور نور و باران، سیستم صوتی به همراه نمایشگر 10 اینچی با سیستم عامل اندروید، پنل ابزار آنالوگ، کامپیوتر سفری، کروز کنترل و سامانه کنترل ایستایی در سربالایی تجهیزات رفاهی این خودرو را تشکیل می‌دهند. البته امکان افزایش یا کاهش امکانات رفاهی این خودرو در آینده وجود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد