شناسه خبر: ۷۷۹۶
لینک کوتاه کپی شد

معرفی تهران به عنوان بدترین شهر خاورمیانه برای زندگی

بهترین و بدترین شهرهای خاورمیانه برای زندگی معرفی شد

بهترین و بدترین شهرهای خاورمیانه طبق آماری که از شاخص زیست‌پذیری شهرها در خاورمیانه و آفریقا که در مارس ۲۰۲۴ منتشر شده است، معرفی شدند.

بهترین و بدترین شهرها برای زندگی

پر بازدید

ترینی‌ها :

 شاخص «زیست‌پذیری شهرها» شاخصی است که به منظور سنجش کیفیت زندگی در شهرهای مختلف است. اکونومیست شاخص مدکور را برای اولین بار به منظور کمک به شرکت‌ها برای تعیین منصفانه حق ماموریت و اضافه حقوق برای نیروهای کاری که به شهرهای دیگر فرستاده شده‌اند، ایجاد نمود. این شاخص کیفیت زندگی را بر طبق 30 معیار متفاوت در 5 گروه کلی فرهنگ و محیط زیست، آموزش، مراقبت‌های بهداشتی، زیرساخت و ثبات قرار دارند می‌سنجد.

تهران بدترین شهر خاورمیانه برای زندگی!

بر اساس شاخص زیست‌پذیری شهرها در خاورمیانه و آفریقا که در مارس ۲۰۲۴ منتشر شده است، تهران به عنوان یکی از کم‌زیست‌پذیرترین شهرهای منطقه شناخته شد. این شاخص که زیست‌پذیری شهرها را بر اساس معیارهایی نظیر زیرساخت‌ها، کیفیت زندگی، خدمات بهداشتی، و ثبات اقتصادی ارزیابی می‌کند، نشان می‌دهد که تهران در میان شهرهای خاورمیانه پایین‌ترین رتبه را دارد.

دبی و ابوظبی بهترین شهرهای خاورمیانه برای زندگی

 بر اساس شاخص زیست پذیری شهرها در خاورمیانه و آفریقا که در مارس ۲۰۲۴ منتشر شده است، شهرهایی مانند دبی و ابوظبی به عنوان بهترین شهرهای منطقه برای زندگی معرفی شده‌اند. 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد