شناسه خبر: ۷۷۹۴
لینک کوتاه کپی شد

پاداش طلایی های المپیک | پاداش طلا آوران کشتی المپیک

پاداش میلیاردی طلایی های المپیک، مژده علیرضا دبیر!

علیرضا دبیر، رییس فدراسیون کشتی ایران از پاداش چشمگیر برای مدال آوران طلا رشته کشتی المپیک 2024 پاریس خبر داد.

علیرضا دبیر

پر بازدید

ترینی‌ها :

علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی درباره مدالهای کشتی ایران در المپیک صحبت هایی را انجام داد و هم چنین از پاداش های در نظر گرفته شده برای طلایی های المپیک از طرف فدراسیون کشتی و وزارت ورزش خبر داد. او همچنین از آمادگی کامل کمپ برای برگزاری اردوهای آموزشی خبر داد.

علیرضا دبیر در صحبت هایی اعلام کرد: رنگ مدال‌ها می‌شد بهتر باشد. ما می‌توانستیم ۹ یا ۱۰ مدال بگیریم و ارزیابی کمیته المپیک ۴ یا ۵ مدال برای کشتی بود.

حضور دوباره رونالدو در ایران!+ زمان دقیق بازی

 او همچنین گفت :طلایی‌های کشتی در المپیک فقط ۲۴ میلیارد تومان نقد، پاداش از فدراسیون، وزارت ورزش و کمیته المپیک می‌گیرند.حتما در استان‌های‌شان نیز پاداش می‌گیرند و در مجموع بالای صد میلیارد تومان گیرشان می‌آید.

رییس فدراسیون کشتی درلاره امکنات کمپ فدراسیون اینگونه بیان کرد: امکانات کمپ تیم‌های ملی کشتی از آمریکا و روسیه هم بهتر است و از همه جای دنیا می‌آیند با ما اردو بگذارند.از هر کشتی‌گیر خارجی برای اسکان در کمپ هر شب ۱۵۰ دلار می‌گیریم.

 او همچنین افزود : ما هنوز خیلی عقبیم و این فقط ۳۰ تا ۳۵ درصد توانایی ماست.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد