شناسه خبر: ۷۷۶۲
لینک کوتاه کپی شد

درخواست سامان گوران از علیرضا حقیقی | درخواست لغو ممنوع الخروجی سامان گوران

درخواست بخشش بازیگر معروف طنز | نگذارید شرمنده مادرم شوم

بازیگر معروف طنز در پیامی در برنامه تلویزیونی«طریق» از شاکی خود درخواست بخشش کرد و گفت: نگذارید حسرت کربلا به دل مادرم بماند.

سامان گوران

پر بازدید

ترینی‌ها :

سامان گوران بازیگر معروف طنز تلویریون  متولد 19 دی 1364 در خرم آباد  است. او ابتدا با سریال خنده بازار به شهرت رسید و با تقلید صدای برخی چهره های معروف موجب شکایت و اعتراض برخی از آنان شد.سامان گوران در سال 1395 شوخی را با علیرضا حقیقی دروازه بان اسبق تیم پرسپولیس انجام داد که سبب شکایت این بازیکن و محکوم شدن سامان گوران شد.

 سامان گوران بازیگر و کمدین ایرانی در سومین قسمت از برنامه «طریق» گفت: من فکر می‌کردم که بتوانم یک ورزشکار مهم، تاثیرگذار و معروف باشم.فوتبال را تا ۲۰ سالگی حرفه‌ای بازی می‌کردم در سطح باشگاهی در سایپا، فتح، نیروی زمینی و جوانان پرسپولیس (آقای قطبی هم مقطعی مربی ما بود) بازی کرده‌ام. بعد از اینکه اتفاقی در ورزش منجر با مصدومیت و خرج عمل بالا برایم شد، به بخش دوم استعدادم فکر کردم و آن هم تئاتر بود. وی درباره اینکه اکثر مردم توقع دارند فردی مثل سامان گوران همیشه شوخی کند و یا لبخند بزند، بیان کرد: این مسئله را احساس کرده‌ام؛ مراسمی در دهه اول ماه محرم می‌رفتیم، فردی ما را دید و گفت که هم خدمت بودیم و خواست که بخشی را آن‌جا اجرا کنم. به او گفتم ان‌شاءالله بعد از محرم و صفر. 

سامان گوران : شرمنده پدرم شدم 

گوران در بخش دیگری از برنامه درباره اینکه نتوانسته با پدرش به کربلا برود، اظهار کرد: من قدر پدرم را ندانستم و در دلم مانده که با او زیارت کربلا بروم؛ می‌توانستم بروم و نرفتم.
این هنرمند در ادامه گفت: فکر می‌کنم سال ۹۸ به زیارت رفتم و وقتی که دستم به ضریح حضرت علی رسید، احساس کردم که همه چیز یک بار دیگر شروع شده است. به من گفتند که این حس از عزت حضرت امیرالمومنین است که وقتی برای اولین بار مشرف می‌شوید، این نورانی بودن به شما منتقل می‌شود.

سامان گوران 1

(ویدیو) صحبت های جدید و درناک زهره حمیدی در مورد بیماری اش

نگذارید حسرت کربلا بر دل مادرم بماند

چون سفری که رفتم برای برادران بود، مادرم را به کربلا نبردم. بعدش هم که کرونا شد که نمی‌شد رفت. الان ۳ سال است که می‌خواهم این اتفاق بیفتد و نمی‌توانم چون با یکی از دوستان شوخی کردم که متاسفانه خیلی مشخص نبود و به عنوان یک توهین تلقی برای او شد. گوران افزود: قصد و نیتی نداشتم و شرمنده‌ام. از من خیلی شکایت می‌شود و هر موقع به مراجع ذی‌صلاح مراجعه کردم می‌گویند برای پرونده قبلی شوخی‌هایی که کرده بودی است. اما چند تا از پرونده‌ها را برای رسیدگی نشد بروم و غیابی رای صادر شد که متاسفانه در نتیجه آن سه سال است ممنوع الخروج هستم.

رضایت بدهید تا بتوانم مادرم را به کربلا ببرم

در ادامه مجید یراق‌بافان (مجری برنامه) در پیام کوتاهی خطاب به علیرضا حقیقی، دروازه‌بان اسبق تیم ملی، از او خواست که گذشت کند. سامان گوران نیز در ادامه گفت: آقای حقیقی! من با پدر شما خیلی صحبت کردم، من شرمنده پدرم شدم و دیگر نمی‌توانم شرمنده مادرم بشوم! فقط برای اینکه مادرم را به کربلا ببرم و برگردم رضایت دهید. تمام کارهایی را که شما بگویید انجام می‌دهم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد