شناسه خبر: ۷۷۳۵
لینک کوتاه کپی شد

گوشی پسر رونالدو

کریستیانو رونالدو پسرش را از اینستاگرام محروم کرد!

کریستیانو رونالدو در مصاحبه ای گفت که به پسرش اجاره استفاده از اینستاگرام و بودن در فضای مجازی را نداده است.

رونالدو و پسرش

پر بازدید

ترینی‌ها :

ستاره پرتغالی تیم فوتبال منچستریونایتد فاش کرد که برای پسر بزرگ خود گوشی تلفن همراه نخریده و قصد هم ندارد که در آینده‌ای نزدیک این کار را انجام دهد. رونالدو هم چنین گفت که به پسرش اجازه داشتن اکانت اینستاگرام را نمی دهد و او را از بسیاری تکنولوژی ها محروم کرده است. 

رونالدو در مصاحبه ای گفت : راستش را بخواید، من برای پسرم آیفون نمی خرم.من پرفالوورترین ورزشکار اینستاگرامم. بعضی وقتها طرفدارام از من می پرسند چرا نمی زارم جونیور در اینستاگرام فعالیت کنه؟ چون پسرم یکبار در سال 2020 پیش یک اکانت اینستا باز کرد و در عرض یک روز یک میلیون نفر او را فالو کردند. وقتی فهمیدم بلافاصله از او خواستم اکانت اینستاگرامش را پاک کند.

کریس رونالدو

 
 

نمی خواهم پسرم معتاد به تکنولوژی شود ! 

رونالدو افزود : الان که پسرم 14 سالشه هنوز آیفون نداره. این کار رو کردم چون می خوام ارزش واقعی سخت کوشی رو بفهمه. مجبورش کردم به سختی تمرین کنه و واقعا هم اذیت میشم وقتی می بینم به جای غذاهای سالم یه عالمه یودا و سیب زمینی سرخ کرده می خوره. خریدن گوشی برا جونیور باعث میشه سخت تر و دیرتر به  پتانسیل واقعی اش برسه. و چون نمی خوام معتاد به استفاده از تکنولوژی بشه، واسه همین منتظرم تا به وقتش براش آیفون بخرم !

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد