شناسه خبر: ۷۷۲۹
لینک کوتاه کپی شد

زندگینامه محمد شریعتی | افتخارات محمد شریعتی | محل تولد محمد شریعتی

بیوگرافی محمد شریعتی بازیکن تیم ملی والیبال ایران

در این مطلب شما را با زندگی نامه، تیم های باشگاهی و افتخارات محمد شریعتی بازیکن و پاسور تیم ملی والیبال ایران آشنا می کنیم.

محمد شریعتی

پر بازدید

ترینی‌ها :

محمد شریعتی با نام اصلی محمد شریعتی لاریجانی، زاده 24 بهمن 1357 در شهرستان آمل است. وی سالها در تیم ملی والیبال در پست پاسور فعالیت داشت و موفق شد تا با تیم ملی والیبال ایران افتخارات چندی را به دست آورد. در ادامه شما را با بیوگرافی و زندگی ورزشی محمد شریعتی آشنا می کنیم.

بازیها و افتخارات محمد شریعتی

محمد شریعتی که سابقه عضویت در تیم ملی والیبال ایران را در کارنامه خود دارد با تیم ملی به مقام سومی جام ملت های آسیا  دست یافت و در سال ۲۰۰۶ هم عضو تیم ملی در قهرمانی جهان ژاپن بود. قهرمانی بازیهای همبستگی اسلامی 2005  نیز از دیگر دستاوردهای او به عنوان بازیکن با تیم ملی ایران بود. وی همچنین در مسابقات قهرمانی زیر 20 سال آسیا 1998  که به قهرمانی ایران منجر شد در تیم ملی حضور داشت.

محمد شریعتی

تیم های باشگاهی محمد شریعتی

شریعتی در رده باشگاهی نیز سابقه بازی کردن در تیم‌های بانک صادرات، صنام تهران، پاس تهران، سایپا، پیکان تهران، پرسپولیس و کاله مازندران را در کارنامه خود دارد.

راز بزرگی که علیرضا حیدری فاش کرد | تصمیم غم انگیز علیرضا حیدری برای خودکشی + فیلم

انتخاب محمد شریعتی به عنوان بهترین پاسور آسیا

محمد شریعتی در مسابقات قهرمانی زیر 20 سال آسیا 1998  که به قهرمانی ایران منجر شد به عنوان بهترین پاسور جوان آسیا انتخاب شد.

مربیگری محمد شریعتی

مرحوم محمدشریعتی در سالهای نخست حضور تیم والیبال کاله مازندران در لیگ برتر والیبال به عنوان مربی دستیار بهروز عطایی بود.

علت درگذشت محمد شریعتی

شریعتی که برای دیدار خانواده به اتریش رفته بود، صبح روز چهارشنبه 24 مردادماه 1403 در اثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.

 
 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد