شناسه خبر: ۷۶۸۱
لینک کوتاه کپی شد

برگشت ساشا سبحانی به ایران | جرم های ساشا سبحانی

بازگرداندن اجباری ساشا سبحانی به ایران؟ + جزئیات

در اخباری تازه دولت پیگیر بازگرداندن ساشا سبحانی از اسپانیا به ایران شده است.در ادامه جزئیات خبر را بخوانید.

ساشا سبحانی

پر بازدید

ترینی‌ها :

معاونت امور بین الملل قوه قضاییه و ستاد حقوق بشر در درخواستی از دولت تقاضای بازگرداندن ساشا سبحانی به دلیل جرم های متعدد انجام شده از اسپانیا به ایران را دارد و تا الان هیچ واکنشی به این درخواست نشان داده نشده است.

کاظم غریب‌آبادی؛ معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر در نامه‌ای به سرپرست وزارت امور خارجه، خواستار پیگیری ویژه استرداد محکوم علیه محمدجواد (ساشا) سبحانی از اسپانیا به ایران شد.

ساشا سبحانی

غریب‌آبادی در این نامه با اشاره به اتهامات ساشا سبحانی، از جمله مشارکت در قمار و شرط بندی و فریب نوجوانان ایرانی و سوء استفاده از کودکان زیر سن قانونی و پولشویی، تصریح کرد: تمامی اطلاعات و اسناد لازم از مدت‌ها قبل از کانال دیپلماتیک برای دولت اسپانیا ارسال شده، اما متاسفانه تاکنون اقدامی از سوی این کشور انجام نشده است!

تیراندازی بلاگرهای معروف در فرحزاد تهران + ویدئو

دبیر ستاد حقوق بشر در ادامه تاکید کرد: با عنایت به اهمیت پرونده و آثاری که رفتار مجرمانه وی بر امنیت روانی جامعه دارد، موضوع استرداد این متهم در چارچوب همکاری و اصل عمل متقابل، نیاز به پیگیری ویژه دارد.

وی در پایان از سرپرست وزارت امور خارجه درخواست کرد تا با به‌کارگیری ظرفیت‌های لازم و ویژه، اقدام فوری و جدی در استرداد این متهم فراری و معرفی وی به پیشگاه عدالت به عمل آید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد