شناسه خبر: ۷۶۷۳
لینک کوتاه کپی شد

پلتفرم اسکان زائران اربعین | سایت اسکان در عراق برای اربعین

خلاقیت جالب عراقی ها برای اسکان زائران اربعین!

عراقی ها امسال برای اسکان دادن زائران اربعین، اقدام جالب و خلاقی را انجام دادند که در ادامه درباره آن توضیح می دهیم.

زائران اربعین

پر بازدید

ترینی‌ها :

هر ساله در اربعین حسینی تعداد زیادی زائر از کشورمان به کربلا سفر می کنند. عراقی هاتمام تلاش خود را می کنند تا بتوانند میزبان خوبی برای زائرانی باشند که از مرزهای زمینی و هوایی برای زیارت به این کشور می روند.خیلی از عراقی ها اندوخته یک سال کار خود را برای اربعین هزینه می کنند. آن ها هر چه دارند با اخلاص تمام، به پای زائران می ریزند.

اسکان زائران

اگه قصد سفر به کربلا رو داری حتما این اپلیکیشن ها رو نصب کن + دانلود

راه اندازی یک پلتفرم ویژه برای میزبانی زائران اربعین 

پایگاه خبری شبکه تلویزیونی السومریة عراق در هفته اخیر همزمان با نزدیک شدن ایام اربعین حسینی، به معرفی یک پلتفرم نوآورانه در موضوع اربعین پرداخته بود.

 با بررسی این پلتفرم، شاهد رفتار نوآورانه و جدیدی در برخی از مشتاقان به میزبانی از زائران اربعینی در خانه هایشان (در کشور عراق) هستیم.

امکان مشخص نمودن ظرفیت خالی هر یک از محل های اسکان توسط میزبان به صورت آنلاین، از جمله قابلیت های موجود در این پلتفرم است؛ تا از این طریق زائرانی که در طول مسیر هستند بتوانند  در سریعترین زمان به نزدیکترین محل اسکان بر اساس موقعیت جغرافیای خود دست یابند. 

شناخت، تعامل و مشارکت با مواکب در تامین نیاز هایشان و بهره مندی از خدمات اسکان زائران در اربعین حسینی  از طریق آدرس mofidapp.com امکان پذیر است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد