شناسه خبر: ۷۵۸۸
لینک کوتاه کپی شد

بازیگران زن ایرانی که شوهر دکتر دارند

بازیگران معروف ایرانی که همسر پزشک دارند

چند بازیگر ایرانی معروف در سینما و تلویزیون هستند که همسران پزشک دارند. در ادامه شما را با این بازیگران آشنا می کنیم.

بازیگرانی که همسر پزشک دارند

پر بازدید

ترینی‌ها :

ازدواج بازیگران یکی از جذاب ترین موضوعات برای طرفداران آنها است که مورد توجه رسانه ها هم قرار می گیرد. بسیاری از بازیگران ایرانی همسرانشان را از بین همکاران خود انتخاب کردند و برخی دیگر نیز با افرادی خارج از حرفه خود ازدواج نمودند. در اینجا شما را با سه بازیگر ایرانی که همسر آنها پزشک است آشنا می کنیم.

سیروس همتی

سیروس همتی بازیگری که با ایفای نقش در فیلم سینمایی مارمولک و سریال خداحافظ بچه در بین مخاطبان شناخته شده است، جزو سلبریتی هایی می باشد که همسر پزشک دارد. این بازیگر سالهاست ازدواج کرده و همسرش لیلا نوری بعنوان پیراپزشک (چشم) در بیمارستان فارابی کار می کند. حاصل ازدواج آقای بازیگر و خانم دکتر دو فرزند دختر به نام های نگار و بهار می باشد.

بازیگران و همسر پزشک

شیلا خداداد

شیلا خداداد بازیگر نقش سیتا در سریال مسافری از هند، یکی از هنرمندانیست که همسر پزشک دارد. این بازیگر در سال 1389 با دکتر فرزین سرکارات ازدواج کرده است، آشنایی خانم بازیگر و آقای دکتر به جراحی بینی ایشان توسط دکتر سرکارات مربوط می شود، حاصل ازدواج آنها دو فرزند به نام سامیار و ساتین می باشد. سامیار متولد 27 آبان سال 1392 و ساتین متولد 1 فروردین سال 1396 می باشد.

بازیگران با همسر پزشک

 

عکس های تغییر چهره سیتا «مسافری از هند» بعد از 21 سال!

آناهیتا همتی 

آناهیتا همتی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان متولد 1 مرداد 1352 در شهر تهران است اما اصالتاً اهل بهشهر ( یکی از شهرهای مازندران) می باشد. این بازیگر که با بازی در سریال خانه به دوش به شهرت رسید، در 7 تیر ماه 1402 در سن 50 سالگی برای بار دوم با آقای علی باغ زری مشاور خانواده ازدواج کرد.

بازیگران با همسر پزشک

غزل شاکری 

 غزل شاکری متولد  ۲۲ اسفند ۱۳۵۶ بازیگر و خواننده و طراح صحنه و لباس اهل ایران است. از آثار وی می‌توان به بازی کردن نقش فهیمه اکبر در سریال خاتون و همچنین نقش ملک نسا خانم (عزت الدوله)در سریال جیران اشاره کرد. وی در سال ۱۳۹۷ برای فیلم سارا و آیدا برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن در بیستمین جشن سینمای ایران شد.

غزل شاکری در سال 1403 با همسرش که دکتر بیهوشی است ازدواج کردند.

بازیگران و همسر پزشک

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد