شناسه خبر: ۷۵۰۲
لینک کوتاه کپی شد

استایل نوید محمدزاده در نمایش رستم و سهراب

نوید محمدزاده این دفعه با زیرشلواری رفت تماشای نمایش رستم و سهراب! + عکس

تصویری از نوید محمدزاده به همراه فرشته حسینی با استایل دیدنی در نمایش نبرد رستم و سهراب در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود.

نوید محمدزاده

پر بازدید

ترینی‌ها :

نوید محمدزاده و همسرش فرشته حسینی همیشه مدل لباس پوشیدنشون سر زبوناست. دو روز پیش نوید محمدزاده و همسرش برای تماشای نمایش رستم و سهراب رفته بودن که حتی اون جاهم ترجیح دادن از استایل عجیبشون پیروی کنن و متفاوت لباس بپوشن. در ادامه عکس نوید محمدزاده و فرشته حسینی رو براتون میذارم تا بتونین با چشم خودتون استایلشون رو ببینین.

تو این عکس جوری که معلومه نوید محمدزاده یه شلوار به رنگ طوسی تنشه که شبیه به این زیرشلواری های ورزشیه و این استایلش رو با یه تیشرت سفید که انداخته زیر شلوارش تکمیل کرده.

(ویدیو) نوید محمدزاده و فرشته حسینی در نمایش رستم و سهراب

فرشته حسینی هم که اگه بخوام بگم با تیشرت کراپ و شلوار بگ اومده، جوری که دیده میشه جنس لباس این زوج شبیه به همه و تیشتر کراپ فرشته حسینی طرح هایی شبیه به شلوار همسرش داره.

در کل این زوج سبک استایل مخصوص خودشون را دارن و هر بار با استایل های ناهماهنگ و عجیبشون همه رو غافلگیر می کنن.

Screenshot_2024-08-07-08-30-18-014_com.instagram.android

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد