شناسه خبر: ۷۴۷۹
لینک کوتاه کپی شد

آمار ثبت‌نام اربعین به تفکیک استان ها | تعداد ثبت نام زائران اربعین

رتبه بندی کمترین و بیشترین آمار ثبت نام اربعین در استانها

اربعین امسال ثبت نام های زیادی در ایران صورت گرفته که در این لیست بیشترین و کمترین ثبت‌نام استان ها را نام خواهیم برد.

اربعین

پر بازدید

ترینی‌ها :

آمار ثبت نام اربعین هر روزه در حال بیشتر شدن است اما جالب است بدانید کدام شهر ها بیشترین و کمترین ثبت نام را تا این تاریخ داشتند.در  ادامه لیستی از این استان ها را مشاهده میکنید.

حدود یک میلیون و 200 هزار نفر برای شرکت در مراسم اربعین حسینی کرده‌اند که حدود 62 درصد این آمار را مردان و حدود 37 درصد را زنان تشکیل می‌دهد.

در این بین، استان تهران با 233 هزار و 658 نفر، استان خراسان رضوی با 110 هزار و 312 نفر، استان خوزستان با 88 هزار و 375 نفر، استان اصفهان با 87 هزار و 16 نفر و استان فارس با 68 هزار و 229 نفر بیشترین تعداد ثبت‌نام‌کنندگان برای شرکت در این مراسم باشکوه را داشته‌اند. 

اگه قصد سفر به کربلا رو داری حتما این اپلیکیشن ها رو نصب کن + دانلود                 

همچنین استان کردستان با 3 هزار و 721 نفر، استان ایلام با 7 هزار و 402 نفر، چهارمحال و بختیاری با 8 هزار و 343 نفر، سیستان و بلوچستان با 8 هزار و 613 نفر و استان خراسان شمالی با 8 هزار و 760 نفر کمترین میزان ثبت‌نام را داشته اند.

در نتیجه در صدر آمار تهران و در آخر لیست استان خراسان شمالی قرار دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد