شناسه خبر: ۷۴۷۵
لینک کوتاه کپی شد

همه چیز درباره لاست داگز | آموزش لاست داگز | لینک ورود به لاست داگز | دریافت توکن در لاست داگز

فقط ۴۲ روز وقت دارید! ایردراپ لاست داگز + نکات و آموزش

بازی لاست داگز چند روزی است شروع شده و در حال فراگیر شدن است، با توجه به مدت زمان محدود این پروژه برای شروع و یادگرفتن نکات آن باید عجله کنید.

لاست داگز

پر بازدید

ترینی‌ها :

ایردراپ لاست داگز که از تاریخ ۱ آگوست (۱۱ مرداد) معرفی شده، فرصتی برای جامعه نات کوین فراهم می‌کند تا توکن‌های جدیدی به نام WOOF را استخراج کنند. لاست داگز تنها یک بازی کلیکی ساده نیست، بلکه یک داستان تعاملی و جامعه‌محور است. این ایردراپ نسبت به بقیه بازی‌های تلگرامی متفاوت است و خبری از تپ کردن برای جمع آوری کوین نیست!

ایردراپ لاست داگز توسط تیم نات کوین عرضه شده و قرار است در 6 هفته یعنی 42 روز برگزار شود.

در این بازی قرار است فقط روزانه یک کارت انتخاب کنید. روزانه از شما یک سوال پرسیده می‌شود و شما باید محبوب‌ترین کارت را  از بین سه کارت حدس بزنید تا مقداری توکن نات کوین و WOOF یا همان ارز لاست داگز بگیرید. ممکن است بعدها ارز WOOF لیست شود و شما به درآمد برسید. نکته جالب این بازی است که حتی اگر کارت اشتباهی هم انتخاب کنید، باز هم به دلیل شرکت در بازی مقداری WOOF دریافت می‌کنید.

مقدار توکن WOOF که روزانه دریافت می‌کنید به‌طور تناوبی زیاد می‌شود. به‌این صورت که روز دوم 10 درصد بیشتر از روز اول پاداش می‌گیرید، روز سوم 25 درصد بیشتر و روز چهل و دوم که روز آخر بازی است، 1000 برابر بیشتر پاداش خواهید گرفت.

برای ورود به بازی لاست داگز روی لینک زیر کلیک کنید:

بازی لاست داگز

در این بازی دیگر خبری از تقلب رساندن نیست و مانند معمای امپایر ماسک و دیلی کمبوها جواب مشخصی ندارد؛ این کاربران هستند که با حدس‌هایشان کارت برنده را مشخص می‌کنند.

این بازی در حالت کلی سه هدف مختلف را دنبال می‌کند:

  • تعیین کردن کارتی که کمترین میزان محبوبیت را دارد
  • تعیین کردن کارتی که میزان محبوبیت آن در رده دوم قرار می‌گیرد.
  • تعیین کردن کارتی که بیشترین میزان اهمیت را دارد.

معرفی بخش‌های مختلف ایردراپ لاست داگز

بخش BONES

در این بخش تسک‌های مختلفی برای شما مشخص شده است که باید آن را انجام دهید تا توکن WOOF را دریافت کنید. مثل، عضویت در کانال تلگرامی لاست داگز یا سابسکرایب یوتیوب.

در این بخش تسک‌های دیگری هم می‌توانید انجام دهید تا بونس بیشتری دریافت کنید. یکسری ترفند‌ها وجود دارد؛ مثلا 25 واحد نات کوین بپردازید و BONES بخرید. با داشتن BONES اگر درست پیش‌بینی کنید و برنده شوید، مقداری هم نات کوین به عنوان پاداش به شما داده می‌شود که بیشتر از حالت عادی است

در بخش BONES می‌توانید با انجام تسک‌هایی مثل عضویت در کانال تلگرام لاست داگز، WOOF بیشتری دریافت کنید. کاربرد اصلی این قسمت اما، استفاده از بوسترهای بازی است؛ یعنی ترفندهایی که با آنها می‌توانید در صورت برنده‌شدن، جایزه بیشتری هم نسبت به حالت عادی دریافت کنید.

راه دیگری که برای دریافت جایزه بیشتر وجود دارد، پرداخت ارز استارژ تلگرام است؛ اگر 77 استارز خرج کنید، می‌توانید رای خود را تغییر دهید؛ اگر هم 777 واحد ارز استارز بدهید، مقدار WOOF‌ای که بعد از برنده شدن دریافت می‌کنید، 2 برابر خواهد بود.

بخش Profile

در این بخش هم می‌توانید لینک ریفرال خود را کپی بگیرید و آن را برای دوستان خود بفرستید، تا از طریق لینک شما وارد بازی شوند و به شما 10 واحد WOOF داده شود. همچنبن در این بخش زمان باقیمانده تا عرضه کارت های دور جدید و دکمه اتصال به کیف پول هم وجود دارد.

بخش Leagu

در بخش لیگ هم سطح شما و مابقی بازیکنان نمایش داده شده است.

نحوه انجام بازی لاست داگز

بازی لاست داگز (Lost Dogs) یک تجربه تعاملی و جامعه‌محور است که در آن بازیکنان با انتخاب کارت‌ها و استفاده از توکن‌های خاص، به استخراج توکن WOOF می‌پردازند. در ادامه، نحوه انجام بازی به صورت کامل توضیح داده شده است:

1. انتخاب کارت

هر روز بازیکنان با سه کارت مواجه می‌شوند که باید یکی از آن‌ها را انتخاب کنند. هر کارت نمایانگر یک ماموریت یا چالش متفاوت است. انتخاب صحیح کارت به شانس و دقت بازیکن بستگی دارد.

2. رای‌دهی با Bones

برای رای دادن به کارت مورد نظر، بازیکنان از توکن‌های خاصی به نام Bones استفاده می‌کنند. تعداد Bones مورد نیاز برای هر رای بستگی به استراتژی بازیکن و میزان توکن‌های در دسترس دارد.

3. راهنمای انتخاب کارت

در بالای هر کارت، راهنمایی نوشته شده است که می‌تواند به بازیکنان کمک کند تا انتخاب بهتری داشته باشند. برای مثال، ممکن است راهنما پیشنهاد دهد که کارتی با امتیاز کمتر را انتخاب کنید. توجه به این راهنمایی‌ها می‌تواند شانس برد شما را افزایش دهد.

4. حدس زدن کارت صحیح

اگر بازیکن بتواند به درستی حدس بزند که کدام کارت برنده خواهد شد، برنده محسوب می‌شود. کارت برنده کارتی است که بیشترین تعداد افراد آن را انتخاب کنند.

5. جوایز و پاداش‌ها

افرادی که بتوانند کارت صحیح را انتخاب کنند، سهمی از استخر توکن‌های NOT و WOOF را دریافت می‌کنند. این توکن‌ها به عنوان پاداش به برندگان بعدا روی بلاک چین اعطا می‌شود.

6. افزایش شانس با پرداخت نات کوین

بازیکنان می‌توانند با پرداخت نات کوین، تعداد بیشتری Bones خریداری کنند. این کار شانس آن‌ها برای برنده شدن و دریافت پاداش‌های بیشتر را افزایش می‌دهد.

7. تغییر رای

اگر بازیکنی بخواهد رای خود را تغییر دهد، می‌تواند با پرداخت ۷۷ توکن استارز تلگرام این کار را انجام دهد. این ویژگی به بازیکنان امکان می‌دهد تا استراتژی خود را در میانه بازی تغییر دهند.

8. خرید Bones اضافی

بازیکنان می‌توانند با پرداخت ۷۷۷ توکن استارز، تعداد بیشتری Bones خریداری کنند. این Bones اضافی می‌تواند در صورت انتخاب کارت صحیح، پاداش دو برابری به بازیکنان بدهد.

چگونه در بازی Lost Dogs توکن بیشتری بگیریم؟

  • پرداخت ارز استارز تلگرام
  • دعوت دوستان با لینک ریفرال
  • نگهداری توکن ها در یک کیف پول شخصی
  • تبدیل کردن نات کوین ها به BONES

برای دعوت دوستان در این بازی هم می‌توانید با استفاده از شماره مجازی تلگرام، اکانت تلگرام بسازید و با این اکانت ها روی لینک ریفرال خود کلیک کنید تا WOOF بیشتری بگیرید.

بازی لاست داگز نیاز به هزینه دارد؟

بازی لاست داگز را می‌توانید بدون پرداخت هزینه یا رمزارز نات کوین انجام دهید و برنده جایزه‌های روزانه شوید. البته امکان خرید برخی آیتم‌های بازی که می‌تواند پاداش احتمالی شما را بیشتر کند هم وجود دارد. با این حال، باید این نکته مهم را در نظر داشته باشید که این بازی مبتنی بر پیش‌بینی است و هیچ تضمینی وجود ندارد که انجام هزینه برای خرید آیتم‌های درون آن، در نهایت برای شما آورده مالی داشته باشید. بنابراین، قبل از هر کاری ریسک‌های آن را به‌طور دقیق ارزیابی کنید. در مجموع توصیه می‌شود از انجام هزینه در بازی با هدف دریافت جایزه بیشتر پرهیز کنید. ضمن اینکه فعلاً لزومی برای اتصال کیف پول به بازی لاست داگز وجود ندارد.

خرید و فروش توکن لاست داگز چگونه است؟

توکن لاست داگز یعنی WOOF فعلاً تنها یک دارایی درون بازی است و ارزش مشخصی ندارد. بنابراین، در شبکه بلاکچین تون کوین یا صرافی‌های ارز دیجیتال نیز عرضه نشده است. برنامه‌های تیم لاست داگز درباره تاریخ عرضه یا شکل توزیع ایردراپ این بازی نیز مشخص نیست.

موجودی خود را در بازی لاست داگز از کجا ببینم؟

موجودی توکن WOOF در صفحه اول بالا سمت راست و مقابل بخش Your squad نمایش داده می‌شود.

آیا میتوانم رای خود را در بازی لاست داگز تغییر دهم؟

بله، با پرداخت ۷۷ توکن استارز تلگرام، می‌توانید رای خود را تغییر دهید.

چگونه شانس بیشتری برای برنده شدن داشته باشم؟

با پرداخت نات کوین، تعداد بیشتری Bones خریداری کنید و از راهنمایی‌های کارت‌ها استفاده کنید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد