شناسه خبر: ۷۴۵۸
لینک کوتاه کپی شد

تعطیلی ادارات ۱۶ مرداد | تعطیلی ادارات فردا

اطلاعیه تعطیلی: ادارات این استان ها فردا 16 مرداد تعطیل شد!

ادارات در برخی استانها فردا و پس فردا به علت گرمای زیاد هوا و احتمال قطعی برق تعطیل شد .

تعطیلی ادارات سمنان

پر بازدید

ترینی‌ها :

تعطیلی ادارات کدام استان ها برای فردا 16 مرداد تایید شد؟ گرمای بیش از حد هوا در سال جاری که چندین بار سبب تعطیلی ادارات دولتی شده بود، در این هفته هم ادامه خواهد داشت. در پی گرمای شدید هوا مدیریت کل بحران ادارات دولتی را در برخی استانهای کشور  تعطیل کرد. در برخی استانها نیز ساعات اداری کاهش یافت و برخی نیز دور کار شدند. جزئیات تعطیلی ادارات فردا را در ادامه بخوانید.

تعطیلی ادارات تهران 

ساعت کاری ادارات تهران فردا سه شنبه ۱۶ مردادماه ساعت کاری برای تمام ادارات، بانک ها و شهرداری ها ۶ تا ۱۰ اعلام می شود.  همچنین دورکاری برای کارکنانی که به خاطر شرایط جسمی امکان حضور در محل کار ندارند، بلامانع است.

تعطیلی ادارات استان لرستان

ساعات کاری  ادارت استان لرستان در روز سه شنبه کاهش یافت و همچنین ادارات و بانکهای این استان برای روز چهارشنبه تعطیل شدند.

تعطیلی ادارات استان هرمزگان

ساعت کاری ادارات دولتی استان فردا به دلیل گرمای هوا و ضرورت حفظ پایداری شبکه برق، کاهش بیشتری خواهد داشت. فردا سه شنبه ۱۶ مردادماه ساعت کاری برای تمام ادارات، بانک ها و شهرداری ها ۶ تا ۱۰ اعلام می شود. 

کاهش ساعت کاری این 15 استان در سه شنبه 16 مرداد !

تعطیلی ادارات استان قم 

ساعت کاری ادارات دولتی استان قم کاهش یافت. فردا سه شنبه ۱۶ مردادماه ساعت کاری برای تمام ادارات، بانک ها و شهرداری ها ۶ تا ۱۰ اعلام می شود. 

تعطیلی ادارات استان چارمحال و بختیاری 

با توجه به افزایش دما و مصرف برق ساعت ادارات استان از فردا ۱۶ مرداد تا پنجشنبه ۱۸ مرداد از ساعت ۶صبح تا ۱۱ خواهد بود.

همچنین ساعات کاری در استانهای خوزستان، مازندران، گلستان، خراسان رضوی، کرمان، فارس، بوشهر، یزد، مرکزی، سیستان و بلوچستان و کرمانشاه نیز کاهش یافت.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد