شناسه خبر: ۷۴۰۱
لینک کوتاه کپی شد

مسدود شدن جاده هراز

هشدار؛ جاده هراز چهارشنبه ها مسدود می شود!

جاده هراز از این پس در روزهای چهارشنبه مسدود است و تردد در ان امکان پذیر نمی باشد.

جاده هراز

پر بازدید

ترینی‌ها :

جاده هراز که یکی از مهمترین جاده های مواصلاتی کشور است که بنا به انتخاب مردم ایران بعد از جاده چالوس زیباترین جاده کشور نام گرفته است. این جاده هم چنین یکی از پرترددترین جاده های کشور به حساب می آید که در ایام خاصی از سال به علت تعمیرات بسته می شود.

تعطیلی هراز در چهارشنبه ها

سرپرست اداره مدیریت راه های استان مازندران گفت: محور هراز به جهت اجرای عملیات خاکبرداری و اصلاح شیب ترانشه محدوده قلابن(کیلومتر ۶۴ الی ۶۵) از تاریخ۱۷ مرداد ماه لغایت ۲۰ شهریورماه روز چهارشنبه هر هفته از ساعت ۶صبح الی ۱۴ بعداز ظهر (به غیر از ایام تعطیل رسمی) مسدود خواهد شد.

عکس جاده هراز

 

 علی صادقی سرپرست اداره مدیریت راه های مازندران گفت: محور هراز به منظور اجرای عملیات خاک برداری و اصلاح شیب ترانشه محدوده قلابن (کیلومتر ۶۴ الی ۶۵) از تاریخ۱۷ مرداد ماه لغایت ۲۰ شهریورماه روز چهارشنبه هر هفته از ساعت ۶صبح الی ۱۴ بعدازظهر (به غیر از ایام تعطیل رسمی) مسدود خواهد شد.

محورهای جایگزین هراز 

صادقی افزود: در زمان انسداد این محور، کاربران جاده ای می توانند از محورهای جایگزین سوادکوه و کندوان تردد کنند.

تلفن و سایت راهداری برای کسب اطلاعات بیشتر

 مردم در هر ساعت شبانه روز با شماره تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند. سایت WWW.۱۴۱.IRو اپلیکیشن تلفن همراه ۱۴۱ نیز تمامی اطلاعات لازم را در اختیار کاربران محترم قرار می دهد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد